Już od poniedziałku, 6 lutego ponad 6 milionów aktywnych użytkowników aplikacji Biedronka może uzyskać dodatkowe oszczędności. Ulubiona funkcja wielu klientów – Shakeomat, oferuje od teraz super okazje zakupowe dwa razy częściej, bo można z niej korzystać każdego dnia aż dwukrotnie!
Shakeomat to jedna z najpopularniejszych funkcji aplikacji Moja Biedronka, bez której jej 6 milionów aktywnych użytkowników nie wyobraża sobie zakupów. Od momentu jej udostępnienia w maju ub. r., pozwala ona klientom na uzyskanie dedykowanych im ofert promocyjnych. Dzięki rozwojowi tej usługi, klienci mogą teraz codziennie aż dwukrotnie liczyć na dostęp do produktów w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w sklepie, który odwiedzamy najczęściej.
Z Shakeomatu korzysta codziennie prawie 9 na 10 użytkowników aplikacji Biedronka, którzy od momentu jej udostępniania, w maju ubiegłego roku, mogli zaoszczędzić dzięki niej ponad 1,7 mld złotych. Oprócz promocji na produkty, używając Shakeomatu użytkownik może otrzymać vouchery na różne kwoty.
Dwa Shakeomaty w aplikacji Biedronki to, oprócz podwójnej dawki zabawy, kolejny krok w naszej misji codziennego pomagania naszym klientom w oszczędzaniu. Dzięki temu udogodnieniu, będą mogli skorzystać z promocji dwa razy częściej i cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami, przy okazji świetnie się bawiąc losując korzystne promocje.
Aleksandra Surdyk, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka
Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą Moja Biedronka przekroczyła już 15 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce. To dzięki aplikacji i karcie MB sieć Biedronka otrzymała właśnie nagrodę Best Polish Brand dla marek, które są nie tylko polskie, ale również silnie zapadają w pamięć konsumentom, kojarząc się z innowacyjnością.