Dla fanów piłki nożnej, rodziców czy wielbicieli profilu Biedronki na TikToku - jako sponsor główny 32. Finału WOŚP, sieć Biedronka oddała na aukcje charytatywne 4 unikatowe doświadczenia. Wśród nich znalazły się m.in. sesja zdjęciowa z marką Dada dla rodziców i ich pociechy, czy bilet na mecz Polska - Estonia wraz z koszulką i piłką z podpisami piłkarzy polskiej kadry. Środki zebrane podczas licytacji w całości zostaną przeznaczone na cel 32. Finału WOŚP, którym jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc u dzieci i dorosłych.
Jesteśmy dumni z tego, że już po raz trzeci Biedronka została sponsorem głównym Finału WOŚP. Wiemy, że klienci sieci Biedronka lubią i chcą pomagać, dlatego poza ofertą produktów sygnowanych logo WOŚP, czy możliwością wpłat darowizn na rzecz 32. Finału WOŚP przy kasach, przekazaliśmy też na licytacje jedyne w swoim rodzaju doświadczenia, które zostaną w pamięci pomagających na zawsze i wesprą szczytny cel, jakim w tym roku jest wsparcie dzieci i dorosłych po przebytych chorobach płuc.
Karolina Błońska, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka