Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Piórko 2021 – ostatni dzwonek dla debiutantów
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność

Piórko 2021 – ostatni dzwonek dla debiutantów

10.03.2021

Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Pośpiech to zły doradca... chyba że chodzi o wygraną w konkursie Biedronki na książkę dla dzieci Piórko. W tym przypadku lepiej się pospieszyć, bo ostateczny termin nadsyłania tekstów do Piórka 2021 mija już 22 marca br. A wraz z nim szansa na 100 tys. zł głównej nagrody i literacką karierę. Teksty można nadsyłać poprzez stronę piorko.biedronka.pl

Biedronka już po raz siódmy otwiera debiutującym pisarzom drzwi do wielkiej kariery. Co roku laureaci Piórka w obydwu kategoriach: Tekst i Ilustracje otrzymują od sieci po 100 tys. zł, a ich książka trafia do sprzedaży we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce. Nakład zwycięskiej książki to kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy, a Biedronka ma 3115 sklepów w Polsce, które odwiedza ok. 4 miliony osób dziennie.
Zdaniem Agnieszki Syczyło, autorki ostatniej zwycięskiej opowieści Piórka „O Malwinie i tajemnicy dziadka piwnicy” konkursy takie jak Piórko są wyjątkowo motywujące dla początkującej artystki.

Motywują do tego, aby zacząć, ale przede wszystkim do tego, by dokończyć pisać swoje bajki czy opowiadania. Mnóstwo osób, które próbowało swoich sił pisząc, doskonale wie, że bywają momenty, w których chowa się swą pracę na dno szafy, gdzie leżakuje, czekając na lepsze czasy. Tak więc w przypadku Piórka motywacji jest kilka: po pierwsze – aby wysłać zgłoszenie, należy pracę dokończyć, po drugie – to nobilitacja w postaci wyróżnienia dzieła i uhonorowania go wydaniem w postaci książki oraz jedna z większych nagród pieniężnych za konkursy literackie w Polsce.

uważa Agnieszka Syczyło.

Piórko może zmienić życie

Ostateczny termin nadsyłania tekstów do tegorocznej edycji konkursu mija 22 marca 2021 r. Przypomnijmy: w Piórku mogą brać udział jedynie debiutanci, a ich opowiadania i historie mają być przeznaczone dla czytelników w wieku 4-10 lat. Zgłoszone prace oceni profesjonalne jury, w skład którego wchodzi m.in. Agnieszka Karp-Szymańska, współtwórca i prezes zarządu Grupy CzasDzieci.pl, przewodnicząca jury w kategorii Tekst.

Udział w konkursie Piórko to nie tylko szansa na spektakularną nagrodę. Docenienie czyjegoś talentu może zmienić jego życie. Laureaci poprzednich edycji aktualnie publikują swoje kolejne książki. Teksty, które my jako Jury konkursu doceniamy i umieszczamy na swojej krótkiej liście, także coraz częściej znajdują swoje miejsce na rynku wydawniczym. To ogromna wartość dla uczestników. Zwycięzcy otrzymują po 100 tys. zł, ale jest też dodatkowa nagroda – dla wszystkich – większa wiara w swój talent i siły.

mówi Agnieszka Karp-Szymańska.

Biedronka_Piórko_grafika_Tekst.jpg
Patronami medialnymi konkursu są Radio Zet, Gazeta.pl, e-Dziecko i Magazyn Książki. Honorowy patronat nad Piórkiem sprawuje Rzecznik Praw Dziecka.
Teksty można wysyłać poprzez stronę piorko.biedronka.pl

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka_Piórko_grafika_Tekst.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
30 lat zielonej misji Biedronki
22.04.2025
Społeczna odpowiedzialność
Logistyka od 30 lat napędza sukces Biedronki
16.04.2025
Społeczna odpowiedzialność
5 lat, ponad 280 mln zł i jeszcze więcej dobra od Fundacji Biedronki
11.04.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO