Biedronka otworzyła swoją drugą franczyzową placówkę jeszcze przed Wielkanocą. Jest to sklep w Różyńcu w województwie dolnośląskim. Jego otwarcie miało miejsce we wtorek 30 marca. Dzięki franczyzie Biedronka szerzej otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, najlepiej znającymi potrzeby okolicznych mieszkańców.
Kolejna franczyzowa placówka sieci Biedronka to dowód na to, że Biedronka chce być blisko lokalnych społeczności. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Franczyzobiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla wszystkich pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności.
Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci Biedronka
* Szczegóły i wyłączenia dostępne w sklepie.