Biedronka zwyciężyła w 14. edycji rankingu Top Marka w branży markety spożywcze, stając się najcenniejszym polskim znakiem towarowym w tej kategorii. Unikatowe badanie objęło 500 marek w 50 branżach w trudnym czasie pandemii COVID-19.
Cieszymy się, że autorzy rankingu, gdy zaczął się drugi gwałtowny wzrost liczby zachorowań na COVID-I9, zauważyli, że Biedronka modelowo i sprawnie zastosowała swoje autorskie i skutecznie sprawdzone pół roku wcześniej rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów. Wydłużyliśmy czas pracy sklepów, wyznaczyliśmy godziny dla seniorów, dbaliśmy o dystans społeczny w czasie zakupów, powiększyliśmy liczbę kas samoobsługowych ułatwiających unikanie kontaktów między klientami i sprzedawcami. Wprowadziliśmy także do sprzedaży testy na obecność przeciwciał COVID-19
Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka