strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Słowa, które o pracownikach Biedronki mówią wszystko
Informacje korporacyjne

Słowa, które o pracownikach Biedronki mówią wszystko

16.03.2022

Biedronka wystartowała z nową odsłoną kampanii employer brandingowej „Biedronka to MY. Codziennie”, udowadniając, że nikt lepiej nie opowie o pracy w sieci handlowej niż sami pracownicy.

Zadowolenie. Zmęczenie. Awans. Satysfakcja. Kasa. Atmosfera - proste, rytmiczne słowa wystukują codzienny rytm pracy. W nowym spocie tworzą opowieść o sprawach ważnych dla pracowników Biedronki. Poprzez niekonwencjonalny styl przekazu poznajemy, jakie wartości są dla nich najcenniejsze. Z pracowniczego songu wybrzmiewa szacunek, współpraca, dobra atmosfera, wspólne żarty, wsparcie, aby na końcu przejść do trzech bardzo ważnych, a często zapomnianych w codziennym pędzie słów: proszę, przepraszam, dziękuję. W tej pracy jest miejsce na obowiązki i wyzwania, ale też na awans i wzajemny szacunek. Dlatego też kampania Biedronki docenia pracowników, których praca często jest niezauważana, a tak ważna dla nas wszystkich. Dlatego tak ważne jest, żeby pamiętać o słowach, które – choć proste, znaczą tak wiele.  W spocie oglądamy osoby zatrudnione w sklepie i magazynie, które lubią swoją pracę, są w nią zaangażowane i każdego dnia dbają o klientów.

Codziennie przekonuję się, jak niezwykłymi ludźmi są pracownicy Biedronki. To osoby pełne ambicji, chęci rozwoju, sympatii do siebie i klientów. O niezwykłych ludziach chcieliśmy opowiedzieć w niezwykły sposób. Stąd decyzja o nietypowej konwencji wykorzystującej stylistykę slamu pokazującej ludzi, którzy opiekują się klientami i wspierają się wzajemnie w swoich zespołach, którzy są dumni z dobrze wykonanej pracy.

Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu sieci Biedronka.

Nowej odsłonie kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” towarzyszy kampania marketingowa realizowana w wielu kanałach komunikacji m.in. w telewizji, radiu, Internecie - w tym w mediach społecznościowych Biedronki. Część działań klienci mogą też zobaczyć i usłyszeć w sklepach sieci. Kampania potrwa do końca marca. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Agencja Gutenberg, za produkcję studio produkcyjne OTO Film, a za planowanie i zakup mediów Wavemaker.
1080x1080px_szacunek.jpg1080x1080px_atmosfera.jpg1080x1080px_zespol.jpg1080x1080px_wspolpraca.jpg
Jak pokazują raporty zrównoważonego rozwoju sieci Biedronka, m.in. „Na pierwszej linii frontu”, zatrudnienie w największego prywatnego pracodawcy w Polsce systematycznie rośnie. W ciągu samego 2021 roku Biedronka zatrudniła blisko 22 tys. nowych osób, kończąc rok z liczbą ponad 77 tys. pracowników w całym kraju, z których aż 69 tys. to pracownicy sklepów. W grudniu ub. r. osobom zatrudnionym na stanowiskach niemenedżerskich i części współpracowników sieć przekazała specjalne rabaty w wysokości do 1000 złotych do wykorzystania podczas zakupów w sklepach sieci Biedronka. 
Pracownicy otrzymali również dodatkowe zasilenia finansowe w postaci specjalnych e-kodów, które zastąpiły wykorzystywane wcześniej karty przedpłacone. Od początku br. Biedronka podniosła pensje wszystkich pracowników sklepów oraz centrów dystrybucyjnych o około 8 proc., w zależności od ich doświadczenia, indywidualnych zadań oraz stanowiska. Ponad 60 tys. zatrudnionych przez największą sieć handlową w Polsce otrzymało podwyżki, na które sieć Biedronka w skali roku przeznaczy ponad 142 mln zł. 2 lutego br. sieć ogłosiła również przyspieszenie procesu przeglądu wynagrodzeń i podwyższyła pensje pracownikom centrali, biur regionów oraz centrum usług wspólnych. Proces ten odbywał się standardowo co roku w kwietniu, ale w tym roku został przyspieszony i podwyżki zostały wypłacone kolejnej dużej grupie pracowników wraz ze styczniowymi wynagrodzeniami. Filmy kampanii na kanale YouTube: Praca w Biedronce - YouTube, a więcej informacji na pracawbiedronce.pl.  

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka to My. Kampania.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO