Co łączy czapkę, pomaganie i Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy? Biedronka! Od 02.01 we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępne są specjalne, zimowe czapki z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP w supercenie 14,99 zł. To czapki, które pomagają – całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego Biedronka jest po raz kolejny sponsorem głównym. Od poniedziałku, 2 stycznia klienci mogą wspierać WOŚP, korzystając ze specjalnych biedronkowych puszek WOŚP, znajdujących się przy kasach. Nadal można także wspierać WOŚP podczas transakcji bezgotówkowych w kasach samoobsługowych oraz liniowych.
Dlaczego wybierając produkt, z którego całkowity przychód zostanie przeznaczony na 31. Finał WOŚP ponownie zdecydowaliśmy się na czapkę? Chcieliśmy zaproponować klientom coś wyjątkowego, ale jednocześnie praktycznego, co stosunkowo często jest wymieniane w garderobie. Jesteśmy dumni, że Polacy tak entuzjastycznie przyjęli ubiegłoroczne czapki, które stały się swego rodzaju identyfikacją wizualną wszystkich, którzy mają serce do pomagania. Mamy nadzieję, że nowa kolekcja, jeszcze bardziej kolorowa i odzwierciedlająca najnowsze trendy modowe, powtórzy sukces z ubiegłego roku.
Paulina Zając, dyrektor kategorii w dziale zakupów sieci Biedronka
