09/13/23

Biedronka przedłuża wakacje i proponuje klientom podróże kulinarne do Turcji i do Francji


Biedronka zawsze stawia na promowanie polskich produktów od polskich dostawców, ale od czasu do czasu oferuje klientom także inne, egzotyczne smaki. Tak będzie od czwartku 14.09., kiedy w ofercie sieci pojawi się kilkadziesiąt produktów tureckich, a także od połowy października, kiedy na sklepowe póki w Biedronce trafią francuskie specjały w ramach kolejnej odsłony akcji French Touch, której sieć jest partnerem.


Produkty kuchni narodowych od tureckiej, przez francuską, włoską, grecką, portugalską, hiszpańską i wiele innych to jeden ze znaków rozpoznawczych sieci Biedronka. Trafia w wysublimowane gusta międzynarodowych smakoszy, którzy lubią przyrządzać dania nieoczywiste, w oparciu o produkty na co dzień rzadko spotykane w Polsce. Jeszcze do niedawna takie delikatesy dostępne były jedynie w wyspecjalizowanych sklepach w wysokich cenach, ale Biedronka radykalnie zdemokratyzowała dostęp do nich dla wszystkich rodzin mieszkających w Polsce. Dzięki temu łatwo można odtworzyć we własnej kuchni wyszukane potrawy, których kosztowaliśmy np. na wyjątkowych wakacjach.


Dlatego, niejako przedłużając czas letniego wypoczynku, od czwartku sieć będzie oferować klientom potrawy z kierunku, który w 2023 roku był jedną z najczęstszych destynacji urlopowych, czyli z Turcji. W ofercie znajdziemy nie tylko nieśmiertelną baklavę (12,99 zł za 200 g) i turecką, mocną herbatę (9,99 zł za 200 g), ale także to z czego kraj Mustafy Kemala Atatürka słynie na całym świecie, czyli szeroki wybór mięs i wędlin, np. pieczonego kebaba wołowo-drobiowego z sosami (9,99 zł za 300 g) i sucuk w plastrach, czyli kiełbasę z wołowiny lub wieprzowiny podobną do salami (11,99 zł za 200 g). Będzie można sięgnąć również po ayran, popularny nad Bosforem napój z jogurtu i wody z dodatkiem soli (1,99 zł), chleb w stylu tureckim (7,29 zł za 450 g), chleb z czosnkiem i kolendrą (5,99 zł za 260 g), sałatki z kaszą bulgur (3,69 zł przy zakupie dwóch) i z kaszą kuskus (5,99 zł), pastę sezamową 320 g za 12,99 zł czy orzechy w karmelu z miodem i sezamem 120 g za 4,99 zł oraz kultowy torcik chałwowy z pistacji 350 g za 14,99 zł. Oferta turecka będzie dostępna w sklepach sieci Biedronka do środy 20.09.

Niedługo później na półki sklepów sieci trafi gama delikatesowych produktów znad Sekwany, w ramach akcji French Touch. Już w połowie października klienci będą mogli odnowić swoje zapasy francuskich przysmaków z wielu kategorii. Sieć Biedronka jest ponownie oficjalnym partnerem akcji promującej Francję w Polsce. W związku z tym będzie jedynym w Polsce oficjalnym sprzedawcą takich produktów jak m. in.: kawa waniliowa i czekoladowa oraz kawa ziarnista Sati, majonez z musztardą Dijon, sosy tatarskie i winegret, dżemy Bonne Maman i konfitury Dalfour, makaron z grzybami w stylu francuskim, bułeczki z nadzieniem, rogale i chleby tostowe, wybór wędlin w tym salami z borowikami i oliwkami, wybór serów w tym pleśniowych Roquefort i Brie a także crème brûlée oraz szeroki wybór francuskich piw. Produkty pod trójkolorową flagą będą dostępne w sklepach sieci Biedronka do końca października.

Biedronka regularnie zachęca klientów do zakupu produktów kuchni narodowych, aby mogli eksplorować nowe rodzaje potraw i bawić się egzotycznymi smakami, kiedy tylko zechcą. Produkty z Turcji oraz z Francji zawsze znajdują rzesze wiernych zwolenników. Jesteśmy pewni, że tym razem będzie podobnie, ze względu na wysoką jakość asortymentu i atrakcyjne ceny.
-Aleksandra Frąckiewicz, menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Jesienią tego roku sieć Biedronka zaoferuje klientom również produkty z innych kuchni świata.

Biuro prasowe sieci Biedronka