Sieć Biedronka oraz Szlachetna Paczka już po raz czwarty łączą siły, a wraz z nimi klienci oraz pracownicy największej sieci spożywczej w Polsce. Do sklepów Biedronka trafiły właśnie produkty z ulubionej przez miliony Polaków świątecznej linii słodyczy Magnetic. Ich zakup wspiera działania Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.
W Biedronce wierzymy w robienie właściwych rzeczy. Dlatego wspieramy inicjatywy takie jak Szlachetna Paczka, od lat zachęcamy również do tego klientów. W tym roku również naszym pracownikom umożliwiamy zaangażowanie się w pomoc w ramach wolontariatu pracowniczego, którego założeniem jest wspieranie różnych inicjatyw i pomoc potrzebującym.
Martyna Kucharska, specjalistka w dziale spraw korporacyjnych sieci Biedronka
![szlachetny_Prowly_1440X720_2023_11_06.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/601676/large-6583f15c7199c39e7860a1f719d2c075.png)
Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez współpracy z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej, nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy, klientów i pracowników wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę.
Dominika Langer-Gniłka, Dyrektorka ds. Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, które organizuje Szlachetną Paczkę