Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Klienci i pracownicy Biedronki wspierają Szlachetną Paczkę
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność

Klienci i pracownicy Biedronki wspierają Szlachetną Paczkę

14.11.2023

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Sieć Biedronka oraz Szlachetna Paczka już po raz czwarty łączą siły, a wraz z nimi klienci oraz pracownicy największej sieci spożywczej w Polsce. Do sklepów Biedronka trafiły właśnie produkty z ulubionej przez miliony Polaków świątecznej linii słodyczy Magnetic. Ich zakup wspiera działania Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki. 

Produkty wspierające Szlachetną Paczkę będą specjalnie wyróżnione nie tylko na półkach sklepowych i opakowaniach, ale również w ramach sklepu internetowego Biedronka w Glovo i w aplikacji Biedronka. Wśród smakołyków można będzie skusić się na m.in. pierniki truskawkowe Magnetic w cenie 15,99 zł za opak. 800 g, mieszankę świąteczną Magnetic w puszce - 12,99 zł za opakowanie, czy świąteczne ciasteczka Magnetic 500 g w cenie 12,99 zł. Klienci, kupując produkty ze świątecznej linii oznaczone logotypem akcji, wspierają tym samym działania Szlachetnej Paczki.

W Biedronce wierzymy w robienie właściwych rzeczy. Dlatego wspieramy inicjatywy takie jak Szlachetna Paczka, od lat zachęcamy również do tego klientów. W tym roku również naszym pracownikom umożliwiamy zaangażowanie się w pomoc w ramach wolontariatu pracowniczego, którego założeniem jest wspieranie różnych inicjatyw i pomoc potrzebującym.

Martyna Kucharska, specjalistka w dziale spraw korporacyjnych sieci Biedronka

Świąteczna oferta produktów oznaczonych logotypem Szlachetnej Paczki to nie jedyna forma wsparcia oferowana przez Biedronkę. Pracownicy firmy od lat angażowali się w przygotowanie paczek dla potrzebujących rodzin, tworząc zespoły wolontariuszy wśród współpracowników. Dzięki doświadczeniom z lat ubiegłych, którym się podzielili, możliwe było uruchomienie programu wolontariatu pracowniczego w sieci Biedronka, do udziału w którym firma zachęca swoich pracowników.
szlachetny_Prowly_1440X720_2023_11_06.png

Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez współpracy z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej, nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy, klientów i pracowników wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę.

Dominika Langer-Gniłka, Dyrektorka ds. Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, które organizuje Szlachetną Paczkę

Biedronka jest partnerem głównym Szlachetnej Paczki i od 2019 roku wspiera działania organizatora – Stowarzyszenia WIOSNA. W zeszłorocznej edycji wsparcie otrzymało niemal 15,5 tysięcy rodzin, tj. ponad 41 tysięcy osób, a było to możliwe dzięki pracy 12 tysięcy wolontariuszy i  473 tysiącom darczyńców.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
szlachetny_Prowly_1440X720_2023_11_06.png
png
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka: Polska faworytem mistrzostw świata!
26.06.2025
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka inwestuje w zdrową przyszłość
26.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
Alarmujący raport Fundacji Biedronki
23.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO