Sieć Biedronka oraz Szlachetna Paczka już po raz czwarty łączą siły, a wraz z nimi klienci oraz pracownicy największej sieci spożywczej w Polsce. Do sklepów Biedronka trafiły właśnie produkty z ulubionej przez miliony Polaków świątecznej linii słodyczy Magnetic. Ich zakup wspiera działania Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.
W Biedronce wierzymy w robienie właściwych rzeczy. Dlatego wspieramy inicjatywy takie jak Szlachetna Paczka, od lat zachęcamy również do tego klientów. W tym roku również naszym pracownikom umożliwiamy zaangażowanie się w pomoc w ramach wolontariatu pracowniczego, którego założeniem jest wspieranie różnych inicjatyw i pomoc potrzebującym.
Martyna Kucharska, specjalistka w dziale spraw korporacyjnych sieci Biedronka

Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez współpracy z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej, nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy, klientów i pracowników wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę.
Dominika Langer-Gniłka, Dyrektorka ds. Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, które organizuje Szlachetną Paczkę