Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka z kolejnym rekordem: 15 tysięcy kas samoobsługowych dla wygody klientów
Rozwój sieci

Biedronka z kolejnym rekordem: 15 tysięcy kas samoobsługowych dla wygody klientów

10.01.2024

Biedronka wyznacza trendy nie tylko w zakresie niskich cen i wysokiej dostępności jakościowych produktów, ale także w oszczędzaniu czasu klientów. Właśnie przekroczyła kolejny Rubikon, uruchamiając kasę samoobsługową numer 15 000. Urządzenia pracują już w 87 % sklepów sieci.

Kasy samoobsługowe to hit sieci Biedronka. Powstaje ich coraz więcej, zarówno w sklepach usytuowanych w największych metropoliach, jak i mniejszych miastach oraz najmniejszych miejscowościach. Najwięcej jest ich w dużych aglomeracjach, tam gdzie liczba klientów sieci Biedronka jest najwyższa: w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i w Katowicach.
Ogółem w sieci Biedronka jest już ponad 15 000 kas samoobsługowych. Liczba wszystkich sklepów, w których działają urządzenia to ponad 3000. Średnio na każdy sklep sieci, gdzie są kasy, wypada po 5 urządzeń. Średni czas dokonywania transakcji samoobsługowych jest krótszy niż w kasach tradycyjnych i wynosi około 2 minut. Średnia wartość koszyka zakupowego klienta korzystającego z urządzenia to nieco ponad 46 złotych.

Wszystkie działania sieci Biedronka są skupione na komforcie klientów. Intensywny rozwój kas samoobsługowych w naszych sklepach to jednoznaczna odpowiedź na ich potrzeby. Dzięki kasom wygodnie, sprawnie i błyskawicznie mogą dokonać płatności za swoje ulubione produkty włożone do koszyka w czasie zakupów. Dzisiaj czas ma kluczowe znaczenie dla każdego z nas, a możliwość sprawnego kupowania niezbędnych produktów na pewno pozwala ten czas oszczędzać.

Anna Nowakowska-Kaźmierczak, menedżer ds. projektów operacyjnych w sieci Biedronka

Konsekwentnie prowadzone inwestycje w rozbudowę systemu kas samoobsługowych potwierdzają, że Biedronka w coraz większym stopniu stawia na nowe technologie. Kasy bowiem wykorzystują rozwiązania sztucznej inteligencji w celu rozpoznawania produktów i sugerowania klientom właściwego wyboru przy naliczaniu należności. Zasada ta dotyczy produktów świeżych – warzyw i owoców oraz wszystkich rodzajów świeżego pieczywa dostępnego w sklepach sieci. Dzięki kamerom umieszczonym w kasach system operacyjny rozpoznaje grupy produktów i podpowiada klientom ikonę, którą należy nacisnąć, co dodatkowo skraca proces naliczania cen w koszyku oraz całej transakcji.
W kasach samoobsługowych można używać takich samych narzędzi płatności, jak w kasach tradycyjnych (kart płatniczych, BLIK, e-kodów), z wyłączeniem gotówki, a także kart Moja Biedronka, również poprzez podanie numeru telefonu oraz aplikacji Biedronka. Karta i aplikacja służą do uzyskiwania licznych upustów i rabatów, a aplikacja dodatkowo również do otrzymywania specjalnych cen na poszczególne produkty danego dnia, przeznaczonych indywidualnie dla konkretnych użytkowników aplikacji.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Rozwój sieci
Lady mięsne Biedronki przebojem polskiego rynku
05.06.2025
Rozwój sieci
Biedronka na wiosnę udostępnia klientom ponad 30 nowoczesnych sklepów
28.03.2025
Rozwój sieci
30 nowych sklepów na 30-lecie Biedronki
06.02.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO