Zaufanie klientów to rzecz kluczowa w handlu. Dlatego tak ważny jest odpowiedni asortyment, konkurencyjna polityka cenowa i najwyższa jakość oferowanych produktów. W Biedronce bezpieczeństwo i jakość produktów oferowanych przez sieć stoi na najwyższym poziomie a jest to możliwe dzięki pracy aż dwóch działów odpowiedzialnych za ten obszar – Działu Jakości Produktów Świeżych i Bezpieczeństwa Żywności oraz Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej. Z okazji Międzynarodowego Dnia Bezpieczeństwa Żywności sieć Biedronka odsłania kulisy pracy.
Z dużą skalą działalności, a Biedronka to lider rynku w Polsce, przychodzi wielka odpowiedzialność – również za bezpieczeństwo i jakość produktów. Mamy tego świadomość, dlatego nie tylko badamy, kontrolujemy i weryfikujemy, ale także szkolimy regularnie naszych pracowników.
Mówi: Tomasz Grzegorczyk, Dyrektor Działu Jakości Produktów Świeżych i Bezpieczeństwa Żywności.
- "Spożywcze Odkrycie Roku 2023" - jogurt "Fruvita Pure" z topperem
- "Spożywczy Produkt Roku w kategorii Lody" - lody "Marletto" z belgijską czekoladą
- "Spożywczy Produkt Roku" w kategorii Produkty proteinowe
Cieszy nas, że codzienne wysiłki naszych zespołów pracujących nad rozwojem marek własnych są doceniane przez klientów, co pokazują wyniki nie tylko sprzedażowe, ale także licznych plebiscytów i konkursów. Nasze marki zyskują również uznanie międzynarodowych ekspertów. Nie bez przyczyny w niektórych kategoriach to marki własne Biedronki są liderami rynku w Polsce.
Dodaje: dr. inż. Justyna Szymani, Dyrektor Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej w sieci Biedronka.