Już w najbliższą niedzielę – 15 września obchodzimy Dzień Opakowań. Został on ustanowiony przez Polską Izbę Opakowań w 2007 roku. Jego celem jest upowszechnienie wiedzy o znaczeniu opakowań w życiu współczesnego człowieka, jak i całej gospodarce. Nie ma więc lepszej okazji do pokazania nowych rozwiązań sieci Biedronka, która dzięki wprowadzonym zmianom w opakowaniach w ostatnich miesiącach, zredukowała zużycie plastiku o ponad 160 ton w skali roku!
Konsumenci są coraz bardziej świadomi ekologicznych działań i coraz chętniej wybierają produkty, które są przyjazne dla środowiska. Szczególnie widać tę zmianę postaw w okresie letnim. Spacerując po plażach czy szlakach górskich, częściej zwracamy uwagę na otoczenie i jeszcze bardziej doceniamy jeśli wokół nas jest czysto i możemy cieszyć się naturalną florą i fauną. Dlatego tak ważne jest dla nas wprowadzanie zmian, nawet tych najmniejszych, przy naszej skali dają one zawsze realne wyniki.
Katarzyna Zabrzycka, Młodszy Manager ds. Opakowań w sieci Biedronka