Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
W Biedronce nawet pieluszki mają głos
Informacje produktowe

W Biedronce nawet pieluszki mają głos

03.09.2025

Rodzicielstwo to nie sprint, to maraton (często w kapciach, z kubkiem zimnej kawy w ręku). I właśnie dlatego marka Dada, która od ćwierć wieku wspiera polskich rodziców i ich maluchy, postanowiła zrobić coś naprawdę wyjątkowego. Z okazji 25. urodzin wypuściła limitowaną edycję pieluszek Extra Care… z hasłami motywacyjnymi. Ale nie byle jakimi – bo stworzyli je sami rodzice!

Konkurs, który rozgrzał wyobraźnię

Ponad 10 000 zgłoszeń wpłynęło w urodzinowym konkursie na 25-lecie Dady, w którym zadaniem rodziców było stworzenie haseł, które mają podnosić na duchu lub rozbawić innych rodziców podczas przewijania, usypiania dzieci i codziennej żonglerki obowiązkami. Jury nie miało łatwego zadania, ale udało się wyłonić finałową dwunastkę zwycięskich haseł. Wcześniej marka sama zaproponowała kilka zabawnych haseł pieluszkowych, które miały zainspirować rodziców do udziału w konkursie i umieściła je na pieluszkach w pierwszej odsłonie akcji.

Rodzice pokazali, że mają ogromny dystans do siebie i świetne poczucie humoru. Niektóre hasła były wzruszające, a inne tak zabawne, że trudno było się nie śmiać. Widać też jak bardzo potrzebują wsparcia i zrozumienia w trudach rodzicielstwa. Nasz konkurs oprócz dobrej zabawy połączył wszystkich, którzy każdego dnia starają się być najlepszą wersją Mamy i Taty.

Alicja Siarkowska, starsza menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka

KV_hasła na pieluszkach_169x275_2808.jpg

Niespodzianka w każdej paczce

Marka nie zdradza w najnowszej kampanii, jakie hasła trafiły na pieluszki! To trochę jak loteria – paczka, a nagrodą jest wiadomość, która potrafi poprawić humor nawet po trzeciej nieprzespanej nocy.

To nie są zwykłe nadruki. To małe wiadomości od rodziców, którzy też nie spali po nocach i przewijali w rekordowym tempie. Teraz każda pieluszka to nie tylko ochrona dla malucha, ale też uśmiech i solidarna piątka od rodzica dla rodzica.

Alicja Siarkowska, starsza menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka

Limitowana edycja pieluszek to część obchodów 25-lecia marki Dada. Od ćwierć wieku Dada towarzyszy rodzicom w codzienności – od pierwszych dni życia malucha aż po moment, gdy zamienia się on w pełnego energii odkrywcę. Pieluszki, jako jedyne w Polsce, powstają we współpracy z ekspertami z Instytutu Matki i Dziecka, dzięki czemu łączą delikatność i bezpieczeństwo z innowacyjnymi rozwiązaniami, które ułatwiają życie rodzicom. To właśnie dlatego Dada od lat jest najchętniej wybieraną marek pieluszek w Polsce, co potwierdzają badania  Ontex za YouGov CP Poland, Panel Gospodarstw Domowych.
Limitowane pieluszki Dada Extra Care z hasłami motywacyjnymi są już w sprzedaży w rozmiarach 1 - 6 w sklepach sieci Biedronka, a w najbliższych dniach będą dostępne w atrakcyjnej promocji!

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Nie tylko taniej, ale sprytniej – miesiąc okazji w Biedronka Home
03.11.2025
Informacje produktowe
Warhol by się uśmiechnął – Biedronka w streetwearowej odsłonie
29.10.2025
Informacje produktowe
Jeśli pluszaki to nie Twoja bajka, daj się porwać Biedromanii
24.09.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO