Rodzicielstwo to nie sprint, to maraton (często w kapciach, z kubkiem zimnej kawy w ręku). I właśnie dlatego marka Dada, która od ćwierć wieku wspiera polskich rodziców i ich maluchy, postanowiła zrobić coś naprawdę wyjątkowego. Z okazji 25. urodzin wypuściła limitowaną edycję pieluszek Extra Care… z hasłami motywacyjnymi. Ale nie byle jakimi – bo stworzyli je sami rodzice!
Konkurs, który rozgrzał wyobraźnię
Rodzice pokazali, że mają ogromny dystans do siebie i świetne poczucie humoru. Niektóre hasła były wzruszające, a inne tak zabawne, że trudno było się nie śmiać. Widać też jak bardzo potrzebują wsparcia i zrozumienia w trudach rodzicielstwa. Nasz konkurs oprócz dobrej zabawy połączył wszystkich, którzy każdego dnia starają się być najlepszą wersją Mamy i Taty.
Alicja Siarkowska, starsza menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka

Niespodzianka w każdej paczce
To nie są zwykłe nadruki. To małe wiadomości od rodziców, którzy też nie spali po nocach i przewijali w rekordowym tempie. Teraz każda pieluszka to nie tylko ochrona dla malucha, ale też uśmiech i solidarna piątka od rodzica dla rodzica.
Alicja Siarkowska, starsza menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka



