Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Young Talents 4 Biedronka - pomysły studentów warte 50 000 zł
Informacje korporacyjne

Young Talents 4 Biedronka - pomysły studentów warte 50 000 zł

02.10.2025

Znamy laureatów drugiej edycji ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. W trakcie finałowej gali, spośród ponad 18 finalistów, wybrano najlepszych, którzy opracowali oryginalne rozwiązania usprawniające obszary: IT, relacje z klientami, e-commerce, doskonalenie pracy sklepu i logistykę. Zdobywcy I miejsca – Zofia Szpakowicz, Grzegorz Figiel i Sebastian Paniak zgarnęli po 7500 złotych nagrody.

30 września, w strefie coworkingowej WORKIN, odbyła się uroczysta gala finałowa Young Talents 4 Biedronka - projektu edukacyjnego i konkursu skierowanego do studentów zainteresowanych handlem detalicznym oraz przedsiębiorczością. Do ścisłego finału, spośród ponad 250 chętnych, zakwalifikowało się 18 studentów, którzy od czerwca, pod okiem doświadczonych mentorów z Biedronki, realizowali swoje grupowe projekty. Uczestnicy programu mogli zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe, rozwinąć umiejętności pracy w zespole, a także stworzyć własne, innowacyjne projekty. 
W jury zasiedli doświadczeni biznesmeni i eksperci: Jarosław Sobczyk - członek zarządu i dyrektor personalny w Biedronce, Agnieszka Sokołowska – dyrektorka ds. komunikacji wewnętrznej, EB i programów wsparcia w Biedronce, Małgorzata Dębowska - menedżerka ds. rozwoju w Biedronce, Anna Szuszkiewicz – dyrektorka działu marketingu B2B i sponsoringu w Grupie Wirtualna Polska, Marian Owerko – współzałożyciel i przewodniczący rady FoodWell Sp. z o.o., prof. dr hab. Michał Zasada – rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz Kamil Tomkowicz – prezes zarządu Our Future Foundation.
Najlepszymi innowatorami okazali się Zofia Szpakowicz, Grzegorz Figiel i Sebastian Paniak z zespołu doskonalenia pracy sklepu, którzy opracowali nowoczesną koncepcję lady tradycyjnej uwzględniającą oczekiwania pokolenia Z. Każdy z trójki zwycięzców otrzymał nagrodę w wysokości 7500 zł, a także bilety na wydarzenia Our Future Foundation. Drugie miejsce zajął pomysł Aleksandry Szczypawki, Adama Wojciechowskiego i Karola Wrony z zespołu IT, którzy opracowali innowacyjną aplikację wspierającą pracę kierownika sklepu i zastępcy kierownika sklepu ułatwiającą analizę danych. Za zajęcie drugiego miejsca organizator przekazał nagrodę w wysokości 5000 zł na osobę. Na trzecim miejscu uplasował się zespół budowania relacji z klientami, w skład którego weszli Karolina Juszczak, Natalia Stefańska i Piotr Miężalski. Przygotowany projekt zakładał kilka innowacyjnych rozwiązań możliwych do wdrożenia w aplikacji Biedronka między innymi chatbot. Członkowie tego zespołu wygrali po 2500 zł na osobę. W każdej nagrodzie zawiera się specjalny e-kod na zakupy w sklepach sieci Biedronka. Łącznie Biedronka przeznaczyła prawie 50 000 zł na rozwój zwycięzców.
Zwycięski zespół ze swoim mentorem (od lewej) Tomaszem Czepikiem, menedżerem ds. projektów operacyjnych w sieci Biedronka

Zwycięski zespół ze swoim mentorem (od lewej) Tomaszem Czepikiem, menedżerem ds. projektów operacyjnych w sieci Biedronka

Young Talents 4 Biedronka to wyjątkowe połączenie kreatywności, determinacji i zapału z realnymi wyzwaniami świata retail. Niezwykle cenna w tym konkursie jest rola doświadczonych mentorów i siła pracy zespołowej – to dzięki nim powstają rozwiązania, które realnie można wdrożyć. W imieniu kapituły konkursu mogę z dumą powiedzieć, że wszystkie zespoły zaprezentowały dziś projekty na bardzo wysokim poziomie – zarówno pod względem merytorycznym, jak i prezentacji. Gratuluję wszystkim uczestnikom i mentorom!

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny w sieci Biedronka

Przy ocenie prac kapituła wzięła pod uwagę innowacyjność, skuteczność, czas i koszty wdrożenia oraz biznesowy potencjał rozwiązań. 

Młodzi ludzie często nie zdają sobie sprawy, jak ogromny potencjał rozwoju zawodowego kryje w sobie branża retail. Konkurs Young Talents 4 Biedronka uświadamia młodzieży, że za codziennymi zakupami stoi innowacyjna logistyka, nowoczesne technologie, zarządzanie na wielką skalę i przestrzeń do realizowania ambitnych ścieżek kariery. Jako fundacja widzimy, że takie doświadczenia otwierają młodzieży oczy na nowe ścieżki i inspirują ich do stawiania sobie coraz wyższych celów. Dlatego cieszymy się, że razem z Biedronką możemy wspierać młodzież w odkrywaniu swojego potencjału i pomagać im w świadomym budowaniu swojej przyszłości.

Zuzanna Pawłowska, dyrektor zarządzająca Our Future Foundation

YT4B_2025-4.jpgYT4B_2025-3.jpgYT4B_2025-5.jpgYT4B_2025_wm-81.jpgYT4B_2025_wm-269.jpg
Biedronka to największy pracodawca w Polsce, ale przede wszystkim nowoczesna firma z szerokimi perspektywami kariery zawodowej. Od lat, w ramach Kampusu Biedronki, wpiera młode talenty w rozwoju i budowaniu ścieżki kariery. Każdego roku około stu osób uczestniczy w realizowanych przez firmę programach talentowych – Management Trainee, Akcji Operacji, Owocnych Wakacjach czy Start IT. Konkurs Young Talents 4 Biedronka jest kolejnym, nowatorskim krokiem w ramach realizowanej przez Biedronkę strategii współpracy ze środowiskiem akademickim. Projekt jest skierowany do studentów wszystkich uczelni, w wieku 19-25 lat, wyróżniających się przedsiębiorczością oraz zaangażowaniem w przygotowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży retail.
Our Future Foundation to fundacja skupiająca studentów i absolwentów najlepszych polskich i zagranicznych uniwersytetów, która za cel stawia sobie walkę z nierównościami w dostępie do edukacji młodych Polaków z mniejszych ośrodków. Fundacja zapewnia także bezpłatne wsparcie dla dziesiątek polskich licealistów, aplikujących na najlepsze światowe uczelnie wyższe.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem Niepodległości
07.11.2025
Informacje korporacyjne
Cały tydzień dłuższych zakupów w Biedronce przed Wszystkimi Świętymi
27.10.2025
Informacje korporacyjne
Profilaktyka ratująca życie pracowników Biedronki
15.10.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO