Znamy laureatów drugiej edycji ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. W trakcie finałowej gali, spośród ponad 18 finalistów, wybrano najlepszych, którzy opracowali oryginalne rozwiązania usprawniające obszary: IT, relacje z klientami, e-commerce, doskonalenie pracy sklepu i logistykę. Zdobywcy I miejsca – Zofia Szpakowicz, Grzegorz Figiel i Sebastian Paniak zgarnęli po 7500 złotych nagrody.

Zwycięski zespół ze swoim mentorem (od lewej) Tomaszem Czepikiem, menedżerem ds. projektów operacyjnych w sieci Biedronka
Young Talents 4 Biedronka to wyjątkowe połączenie kreatywności, determinacji i zapału z realnymi wyzwaniami świata retail. Niezwykle cenna w tym konkursie jest rola doświadczonych mentorów i siła pracy zespołowej – to dzięki nim powstają rozwiązania, które realnie można wdrożyć. W imieniu kapituły konkursu mogę z dumą powiedzieć, że wszystkie zespoły zaprezentowały dziś projekty na bardzo wysokim poziomie – zarówno pod względem merytorycznym, jak i prezentacji. Gratuluję wszystkim uczestnikom i mentorom!
Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny w sieci Biedronka
Młodzi ludzie często nie zdają sobie sprawy, jak ogromny potencjał rozwoju zawodowego kryje w sobie branża retail. Konkurs Young Talents 4 Biedronka uświadamia młodzieży, że za codziennymi zakupami stoi innowacyjna logistyka, nowoczesne technologie, zarządzanie na wielką skalę i przestrzeń do realizowania ambitnych ścieżek kariery. Jako fundacja widzimy, że takie doświadczenia otwierają młodzieży oczy na nowe ścieżki i inspirują ich do stawiania sobie coraz wyższych celów. Dlatego cieszymy się, że razem z Biedronką możemy wspierać młodzież w odkrywaniu swojego potencjału i pomagać im w świadomym budowaniu swojej przyszłości.
Zuzanna Pawłowska, dyrektor zarządzająca Our Future Foundation








