Biedronka świętuje 4. urodziny usługi BIEK – ekspresowych zakupów online realizowanych z Glovo, notujących kolejny rok dynamicznych wzrostów. Od 2022 roku obroty usługi wzrosły sześciokrotnie, a średnia wartość koszyka sięgnęła około 100 zł. To co odróżnia BIEK od innych graczy na rynku to dostępność, nie tylko w największych miastach, ale też tych poniżej 200 tys. Usługa jest już dostępna w 11 miejscowościach na terenie Polski. Już wkrótce usługa BIEK będzie również dostępna w Rzeszowie, obejmując łącznie obszar aż 836 km² we wszystkich miastach.

BIEK – nowy ulubieniec Polaków

W ostatnich latach BIEK rozwijał się w imponującym tempie – między 2022 a 2024 rokiem co roku podwajaliśmy obroty, a średnia wartość koszyka wzrosła z około 50 do 100 zł. To dowód, że klienci coraz częściej korzystają z usługi zarówno przy większych, tygodniowych zakupach, jak i tych małych, codziennych i spontanicznych. Cieszymy się, że możemy oferować rozwiązanie, dzięki któremu klienci oszczędzają czas, który zamiast na zakupy mogą przeznaczyć na to, co naprawdę ważne – odpoczynek, rodzinę i pasje.
Jakub Knauer, starszy menedżer ds. q-commerce w sieci Biedronka
Ekspansja i rozwój BIEK

W ciągu ostatnich czterech lat liczba zamówień z BIEK w aplikacji Glovo wzrosła kilkukrotnie, a sama usługa stała się jednym z filarów q-commerce w Polsce. Widzimy, że użytkownicy coraz częściej wybierają zakupy online nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miastach średniej wielkości, gdzie dostępność takich usług do niedawna była ograniczona. Dynamiczny rozwój BIEK pokazuje, że Polacy oczekują wygodnych, szybkich i niezawodnych rozwiązań zakupowych dopasowanych do ich codziennego rytmu. Wspólnie z Biedronką pokazujemy, że szybkie zakupy spożywcze online to nie chwilowy trend, ale stały element stylu życia coraz większej liczby Polaków.
Dawid Ledziński, Dyrektor q-Commerce w Glovo
O Glovo
Glovo to wiodąca platforma technologiczna łącząca klientów, firmy i kurierów. Działa w modelu multicategory, oferując szybki dostęp do wielu kategorii usług lokalnych restauracji, sklepów i supermarketów. Glovo to lider Quick Commerce – nowej generacji e-commerce, którego misją jest zbudowanie największego internetowego rynku oferującego dostęp do dowolnego produktu w ciągu minut. Założona w 2015 roku, w Barcelonie, platforma działa w 23 krajach w Europy, Azji Środkowej i Afryki.
Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie: https://about.glovoapp.com/



