Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Nowy kierunek ekspansji Biedronki – wirtualny sklep na Roblox
Informacje korporacyjne

Nowy kierunek ekspansji Biedronki – wirtualny sklep na Roblox

13.10.2025

Sieć sklepów Biedronka na dobre rozgościła się w świecie wirtualnej rozrywki. Po ubiegłorocznym sukcesie, największa sieć handlowa w kraju wraca z nową edycją gry na platformie Roblox, tym razem z udziałem Gangu Biedroniaków. Do tej pory gra przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań. Gracze po raz kolejny mogą poznawać tajniki pracy w Biedronce, a przy okazji zbierać pluszaki w wirtualnym sklepie i wymieniać je w realnym świecie na naklejkę uprawniającą do ich odbioru. A do klientów trafiło już ponad 2,5 miliona maskotek.  

Na grupie marki – Biedronka Polska – zrzeszonych jest już ponad 46 tysięcy graczy. To czyni ją największą i najszybciej rosnącą społecznością marki na Robloxie w Polsce, a także jednym z najwyżej ocenianych brandowych światów globalnie (ze średnią oceną 96%). Druga edycja zachęca nowościami. W interaktywnym świecie, gracze ponownie mogą się wcielić w rolę pracownika sklepu lub klienta, odkrywając tajniki handlu detalicznego. Jako pracownicy, zadbają o dostawy świeżych produktów z magazynu, wyłożenie towarów na półkę, zadbają o czystość, obsłużą klientów zarówno przy kasie, jak i udzielą informacji w sklepie. Klienci z kolei będą mogli realizować listy zakupów. Tym razem jednak za każde z wykonanych zadań użytkownicy mogą zbierać wirtualne pieniądze, za które mogą kupić jajko, z którego wykluje się Biedroniak. Maskotka od tej chwili będzie towarzyszyła graczowi w jego podróży w wirtualnym świecie. Dzięki wprowadzeniu systemu awansów w grze, ma on szansę ma zdobycie wirtualnej naklejki, uzyskując dostęp do quizu w aplikacji. W sklepie w tej edycji pojawiły się dodatkowo kasy samoobsługowe oraz została rozszerzona lista zadań do wykonania w magazynie.

W wyjątkowym roku dla Biedronki, która świętuje 30-lecie swojej działalności, nie mogło zabraknąć naszej obecności również w świecie wirtualnym, w którym zadebiutowaliśmy rok temu. Najliczniejszy w historii Gang Biedroniaków, składający się aż z 19 bohaterów, ma jeszcze większą niż poprzednio, interaktywną rolę. Maskotki stają się naszymi towarzyszami, które pomagają nam w realizacji zadań i zdobywaniu bonusów w grze. Druga edycja „Biedronka Simulator” w ramach naszej najnowszej akcji lojalnościowej, to jeszcze więcej świetnej zabawy, która zamienia zakupy w przygodę, a przygoda w wirtualnym sklepie to kolejny poziom, na który zabieramy naszych klientów.

Paulina Bodnar, Menedżerka ds. Marketingu Cyfrowego w sieci Biedronka

Gra „Biedronka Simulator 2” jest dostępna pod linkiem:
https://www.roblox.com/pl/games/134349654662657/Biedronka-Simulator-2 
 
IMG_4782.PNGIMG_4781.PNGIMG_4779.PNG
Pierwsza odsłona projektu towarzyszyła zeszłorocznej kampanii Gangu Produkciaków i już w ciągu pierwszego miesiąca osiągnęła wynik 1,3 mln rozgrywek. Przez chwilę „Biedronka Simulator”, znalazł się wśród 1000 najpopularniejszych gier na Robloxie na całym świecie. Biedronkowy świat w Robloxie rozwija się również po zakończeniu kampanii lojalnościowej.
A w najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki już ponad 2,5 mln Biedroniaków trafiło do klientów. Co ciekawe nastąpiła zmiana na pozycji lidera. Do 13.10 to portfel Paweł jest najczęściej odbieraną maskotką. Na drugie miejsce podium dumnie wjechała Ciężarówka Czesia, a na trzecie wskoczył Arbuz Artek. Tuż za podium znajduje się Lodówka Lucynka i Koszyk Karol, który przez wiele tygodni utrzymywał się na prowadzeniu.
Przypominamy, że naklejki Gangu Biedroniaków można zbierać w formie fizycznej oraz wirtualnej w aplikacji Biedronka do 15.11.2025 r. Maskotki i książki można odbierać do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 29.11.2025 r.
Szczegóły akcji i regulamin dostępne są na stronie www.gangbiedroniakow.pl

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem Niepodległości
07.11.2025
Informacje korporacyjne
Cały tydzień dłuższych zakupów w Biedronce przed Wszystkimi Świętymi
27.10.2025
Informacje korporacyjne
Profilaktyka ratująca życie pracowników Biedronki
15.10.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO