Sieć sklepów Biedronka na dobre rozgościła się w świecie wirtualnej rozrywki. Po ubiegłorocznym sukcesie, największa sieć handlowa w kraju wraca z nową edycją gry na platformie Roblox, tym razem z udziałem Gangu Biedroniaków. Do tej pory gra przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań. Gracze po raz kolejny mogą poznawać tajniki pracy w Biedronce, a przy okazji zbierać pluszaki w wirtualnym sklepie i wymieniać je w realnym świecie na naklejkę uprawniającą do ich odbioru. A do klientów trafiło już ponad 2,5 miliona maskotek.
W wyjątkowym roku dla Biedronki, która świętuje 30-lecie swojej działalności, nie mogło zabraknąć naszej obecności również w świecie wirtualnym, w którym zadebiutowaliśmy rok temu. Najliczniejszy w historii Gang Biedroniaków, składający się aż z 19 bohaterów, ma jeszcze większą niż poprzednio, interaktywną rolę. Maskotki stają się naszymi towarzyszami, które pomagają nam w realizacji zadań i zdobywaniu bonusów w grze. Druga edycja „Biedronka Simulator” w ramach naszej najnowszej akcji lojalnościowej, to jeszcze więcej świetnej zabawy, która zamienia zakupy w przygodę, a przygoda w wirtualnym sklepie to kolejny poziom, na który zabieramy naszych klientów.
Paulina Bodnar, Menedżerka ds. Marketingu Cyfrowego w sieci Biedronka
https://www.roblox.com/pl/games/134349654662657/Biedronka-Simulator-2






