Z okazji 30-lecia obecności na polskim rynku, Biedronka przez cały rok proponuje swoim klientom rozmaite formy celebrowania swoich urodzin. Teraz przyszedł czas na nietuzinkowy ukłon w stronę młodszej części klienteli za sprawą nowej odsłony kultowej Fan Collection. W kolekcji ubrań sygnowanych przez markę znalazła się m.in. serigrafia inspirowana słynnym „Marilyn Diptych” Andy’ego Warhola – z biedronką w roli głównej oraz obraz Józefa Chełmońskiego.
Odrobina humoru, dystansu i szczypta wyobraźni
Diamante to marka, która nie boi się wyzwań. Ich projekty są wyraziste, autentyczne i mocno osadzone w kulturze ulicznej. Dlatego wybór partnera był dla nas naturalny. Chcieliśmy, by nasza biedronka, która jest ikoną codzienności w nietuzinkowy sposób zespoliła się z najpopularniejszymi dziełami sztuki, tworząc zderzenie kultury masowej z wysoką, a jednocześnie przemycając Biedronkę do świata streetwearu – i udało się! To nasz sposób na świętowanie 30 lat obecności marki w życiu milionów Polaków. Z przymrużeniem oka, z odwagą i w rytmie ulicy.
Kinga Giel, kupiec w sieci Biedronka
Przy tworzeniu kolekcji chcieliśmy połączyć humorystyczny wizerunek marki z logo Biedronki i stworzyć coś kolorowego, pozytywnego, a jednocześnie zaskakującego. Biedronka dała nam pełną swobodę, co zaowocowało projektami, które zostały zaakceptowane niemal bez zmian – to dla nas sygnał, że udało się uchwycić wspólny vibe. Mogę śmiało powiedzieć, że to najciekawsza i najmniej oczywista współpraca w historii naszego brandu, a nam zależy na tym, by ciągle zaskakiwać odbiorcę.
Tomasz Grande, prezes zarządu Diamante






