Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Warhol by się uśmiechnął – Biedronka w streetwearowej odsłonie
Informacje produktowe

Warhol by się uśmiechnął – Biedronka w streetwearowej odsłonie

29.10.2025

Z okazji 30-lecia obecności na polskim rynku, Biedronka przez cały rok proponuje swoim klientom rozmaite formy celebrowania swoich urodzin. Teraz przyszedł czas na nietuzinkowy ukłon w stronę młodszej części klienteli za sprawą nowej odsłony kultowej Fan Collection. W kolekcji ubrań sygnowanych przez markę znalazła się m.in. serigrafia inspirowana słynnym „Marilyn Diptych” Andy’ego Warhola – z biedronką w roli głównej oraz obraz Józefa Chełmońskiego.

Odrobina humoru, dystansu i szczypta wyobraźni

Tym razem do współpracy zaproszono jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek streetwearowych w Polsce – Diamante, która od lat wyznacza trendy w modzie ulicznej, łącząc hip-hopowy vibe z miejską sztuką i ironią. Efektem tej kreatywnej kolaboracji jest kolekcja, która zaskakuje, bawi i prowokuje. Projektanci Diamante dostali pełną swobodę w interpretacji logo Biedronki – i wykorzystali ją w sposób, który trudno przeoczyć. W kolekcji znajdziemy np. serigrafię inspirowaną słynnym „Marilyn Diptych” Andy’ego Warhola, gdzie miejsce ikonicznej twarzy Monroe zajęła... biedronka, którą wszyscy znają ze sklepowego logotypu. To przewrotne zestawienie pop-artu z codziennością, pokazuje, że nawet najbardziej rozpoznawalne symbole mogą zyskać nowe życie.
Streetwear naturalnie łączy się z pop-artem — oba style czerpią z miejskiej energii, kultury masowej i wyrazistych form — zestawienie go ze sztuką klasyczną wydaje się znacznie trudniejsze. A jednak Biedronka i Diamante znaleźli na to własną odpowiedź, sięgając po realizm Józefa Chełmońskiego. W ich reinterpretacji słynnego obrazu „Bociany” to nie ptaki, a biedronki unoszą się nad wiejskim pejzażem, tworząc zaskakującą mieszankę sztuki wysokiej z estetyką miejskiego luzu.

Diamante to marka, która nie boi się wyzwań. Ich projekty są wyraziste, autentyczne i mocno osadzone w kulturze ulicznej. Dlatego wybór partnera był dla nas naturalny. Chcieliśmy, by nasza biedronka, która jest ikoną codzienności w nietuzinkowy sposób zespoliła się z najpopularniejszymi dziełami sztuki, tworząc zderzenie kultury masowej z wysoką, a jednocześnie przemycając Biedronkę do świata streetwearu  – i udało się! To nasz sposób na świętowanie 30 lat obecności marki w życiu milionów Polaków. Z przymrużeniem oka, z odwagą i w rytmie ulicy.

Kinga Giel, kupiec w sieci Biedronka

W kolekcji dostępne są t-shirty ( 39,99 zł), bluzy (69,90 zł), skarpetki (14,00 zł/ 2-pak), bokserki (29,99 zł/2-pak) i piżamy męskie (39,99 zł), które łączą wygodę z wyrazistym stylem. Oferta będzie dostępna w wybranych sklepach sieci od 30.10 do 12.11 lub do wyczerpania zapasów.
DIATSH0225.jpgDIAHOOD03.jpgDIAPYJ04.jpg

Przy tworzeniu kolekcji chcieliśmy połączyć humorystyczny wizerunek marki z logo Biedronki i stworzyć coś kolorowego, pozytywnego, a jednocześnie zaskakującego. Biedronka dała nam pełną swobodę, co zaowocowało projektami, które zostały zaakceptowane niemal bez zmian – to dla nas sygnał, że udało się uchwycić wspólny vibe. Mogę śmiało powiedzieć, że to najciekawsza i najmniej oczywista współpraca w historii naszego brandu, a nam zależy na tym, by ciągle zaskakiwać odbiorcę.

Tomasz Grande, prezes zarządu Diamante

Urodzinowa Fan Collection Biedronki to propozycja dla tych, którzy traktują modę jako manifest – przynależności, ironii, dystansu i zabawy.

Fan Collection w Biedronce – historia z charakterem

To nie pierwszy raz, kiedy Biedronka sięga po modowe środki wyrazu. W poprzednich latach pojawiały się kolekcje, będące ukłonem w stronę największych fanów sieci. Klienci mogli wybrać bluzy, skarpetki, klapki, torby nerki czy nawet okulary z logo sieci. Każda z nich cieszyła się dużym zainteresowaniem, pokazując, że moda może być dostępna, zabawna i bliska codzienności.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Nie tylko taniej, ale sprytniej – miesiąc okazji w Biedronka Home
03.11.2025
Informacje produktowe
Jeśli pluszaki to nie Twoja bajka, daj się porwać Biedromanii
24.09.2025
Informacje produktowe
Biedronka już policzyła – Karol ulubieńcem Polaków
15.09.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO