Portugalska Grupa Jerónimo Martins zamknęła I kwartał 2006 wzrostem sprzedaży o 10,1% w stosunku do tego samego okresu w roku 2005. Zysk Grupy w tym okresie wzrósł do 17,3 mln euro. Należąca do Jerónimo Martins w Polsce sieć sklepów Biedronka po raz kolejny odnotowała dobre wyniki sprzedaży , osiągając wzrost o 17% w złotych(22,9% w euro).
Grupa Jerónimo Martins zamknęła pierwszy kwartał 2006 osiągając bardzo dobre wyniki sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Całkowita sprzedaż była wyższa o 10,1% niż w roku 2005.
Również Biedronka odnotowała wzrost sprzedaży, który wyniósł 17% w stosunku do roku ubiegłego a sprzedaż całkowita wyniosła 1,5 mld PLN.
W pierwszym kwartale 2006 roku Biedronka otworzyła 19 nowych sklepów oraz zmodernizowała 13.
W pierwszym kwartale 2006 roku Biedronka otworzyła 19 nowych sklepów oraz zmodernizowała 13.