strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Mleczny Start” w sklepach sieci Biedronka

29.09.2006

Pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie – pożywna kaszka mleczna „Mleczny start” – jest efektem współpracy trzech firm oraz instytucji naukowej, która opracowała jej recepturę. Danone, Biedronka i Lubella oraz Instytut Matki i Dziecka, utworzyły „Partnerstwo dla Zdrowia” aby rozwiązać jeden z największych problemów społecznych, jakim jest zła jakość żywienia dzieci w Polsce.

Ten nowy produkt o wysokiej zawartości witamin ma za zadanie przyczynić się do zlikwidowania lub poważnego ograniczenia zjawiska złej jakości żywienia dzieci w Polsce. Jedno opakowanie kaszki “Mleczny Start” stanowi równowartość jednego pełnowartościowego posiłku. Firmy uczestniczące w projekcie nie czerpią z niego żadnych zysków – cena w wysokości 60 groszy za opakowanie pokrywa jedynie koszty wytworzenia i dystrybucji.
Podczas konferencji prasowej inaugurującej wprowadzenie produktu na rynek i podpisanie deklaracji współpracy na rzecz przeciwdziałania problemowi nieprawidłowego żywienia dzieci, obecni byli szefowie wszystkich firm tworzących „Partnerstwo dla Zdrowia”.
„To część naszej misji odpowiedzialności społecznej. Nasze sklepy Biedronka, są w ponad 400 miastach i miejscowościach w całej Polsce. W ten sposób możemy dotrzeć wszędzie tam, gdzie „Mleczny Start” jest potrzebny i da dzieciom możliwość zdrowego rozwoju. Jest to produkt opracowany tak, aby był dostępny dla każdej rodziny” – poinformował Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny JMD SA.
Wprowadzenie „Mlecznego Startu” poprzedziły badania skali problemu i blisko trzyletnia współpraca partnerów przy tym projekcie. Są na świecie problemy, których żadna firma nie jest w stanie rozwiązać sama. Na co dzień wszyscy członkowie Partnerstwa dla Zdrowia, prowadzą działania z obszaru odpowiedzialności społecznej. Aby przeciwdziałać tak poważnym, negatywnym zjawiskom, jak złej jakości żywienie dzieci, potrzebne było jednak połączenie sił instytucji naukowej i firm produkcyjnych oraz handlowych. Wczorajsze spotkanie było po to, aby powiedzieć, że to zrobiliśmy i pokazać efekt tych działań.
Uczestnictwo Biedronki w Partnerstwie dla Zdrowia” to kontynuacja naszej misji odpowiedzialności społecznej, która w dużej części skierowana jest na pomoc dzieciom. JMD SA współpracuje z Caritas Polska, pomagając dzieciom chorym oraz pochodzącym z ubogich rodzin. Pomagamy także dzieciom naszych pracowników, którzy znajdują się w trudnej sytuacji materialnej, zapewniając im bezpłatne wakacje. Dla niepełnosprawnych dzieci naszych pracowników stworzyliśmy specjalny fundusz zapewniający opiekę i rehabilitację zdrowotną.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause