Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

„Mleczny Start” w sklepach sieci Biedronka

29.09.2006

Pierwszy w Polsce produkt użyteczny społecznie – pożywna kaszka mleczna „Mleczny start” – jest efektem współpracy trzech firm oraz instytucji naukowej, która opracowała jej recepturę. Danone, Biedronka i Lubella oraz Instytut Matki i Dziecka, utworzyły „Partnerstwo dla Zdrowia” aby rozwiązać jeden z największych problemów społecznych, jakim jest zła jakość żywienia dzieci w Polsce.

Ten nowy produkt o wysokiej zawartości witamin ma za zadanie przyczynić się do zlikwidowania lub poważnego ograniczenia zjawiska złej jakości żywienia dzieci w Polsce. Jedno opakowanie kaszki “Mleczny Start” stanowi równowartość jednego pełnowartościowego posiłku. Firmy uczestniczące w projekcie nie czerpią z niego żadnych zysków – cena w wysokości 60 groszy za opakowanie pokrywa jedynie koszty wytworzenia i dystrybucji.
Podczas konferencji prasowej inaugurującej wprowadzenie produktu na rynek i podpisanie deklaracji współpracy na rzecz przeciwdziałania problemowi nieprawidłowego żywienia dzieci, obecni byli szefowie wszystkich firm tworzących „Partnerstwo dla Zdrowia”.
„To część naszej misji odpowiedzialności społecznej. Nasze sklepy Biedronka, są w ponad 400 miastach i miejscowościach w całej Polsce. W ten sposób możemy dotrzeć wszędzie tam, gdzie „Mleczny Start” jest potrzebny i da dzieciom możliwość zdrowego rozwoju. Jest to produkt opracowany tak, aby był dostępny dla każdej rodziny” – poinformował Pedro Pereira da Silva, Dyrektor Generalny JMD SA.
Wprowadzenie „Mlecznego Startu” poprzedziły badania skali problemu i blisko trzyletnia współpraca partnerów przy tym projekcie. Są na świecie problemy, których żadna firma nie jest w stanie rozwiązać sama. Na co dzień wszyscy członkowie Partnerstwa dla Zdrowia, prowadzą działania z obszaru odpowiedzialności społecznej. Aby przeciwdziałać tak poważnym, negatywnym zjawiskom, jak złej jakości żywienie dzieci, potrzebne było jednak połączenie sił instytucji naukowej i firm produkcyjnych oraz handlowych. Wczorajsze spotkanie było po to, aby powiedzieć, że to zrobiliśmy i pokazać efekt tych działań.
Uczestnictwo Biedronki w Partnerstwie dla Zdrowia” to kontynuacja naszej misji odpowiedzialności społecznej, która w dużej części skierowana jest na pomoc dzieciom. JMD SA współpracuje z Caritas Polska, pomagając dzieciom chorym oraz pochodzącym z ubogich rodzin. Pomagamy także dzieciom naszych pracowników, którzy znajdują się w trudnej sytuacji materialnej, zapewniając im bezpłatne wakacje. Dla niepełnosprawnych dzieci naszych pracowników stworzyliśmy specjalny fundusz zapewniający opiekę i rehabilitację zdrowotną.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause