Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Bezpłatny program profilaktyki zdrowotnej dla panów zatrudnionych w Biedronce – ”Razem zadbajmy o zdrowie”

23.06.2008

W ramach kolejnej edycji programu profilaktyki zdrowotnej „Razem zadbajmy o zdrowie” wszyscy panowie zatrudnieni w JMD zostaną objęci bezpłatnym badaniem profilaktycznym. Akcja, która rozpoczęła się na początku czerwca, jest unikatową inicjatywą tego typu wśród pracodawców w Polsce.

Wszyscy zatrudnieni w sieci Biedronka panowie otrzymali specjalny kupon uprawniający do przeprowadzenia bezpłatnych badań w placówkach jednej z ogólnopolskich prywatnych firm medycznych. Co ważne, na okoliczność przeprowadzenia badań, każdemu z uczestników programu przysługuje czterogodzinna przerwa w pracy.
Każdy z mężczyzn będzie mógł poddać się badaniom analitycznym, pozwalającym określić ich ogólny stan zdrowia, przeprowadzić USG jamy brzusznej i EKG serca, jak również skorzystać z konsultacji internisty. Wszyscy panowie po 40 roku życia dodatkowo będą mieli możliwość poddania się diagnostyce prostaty.
„Statystyki medyczne wciąż wskazują, że wielu chorób można byłoby uniknąć, gdyby badania przeprowadzane były regularnie. Profilaktyka zdrowotna pomaga zapobiegać wielu poważnym chorobom, a często także ratuje życie. Dlatego warto stosować się do zaleceń lekarzy i dla własnego bezpieczeństwa regularnie przeprowadzać badania analityczne, kontrolować ciśnienie, a osiągając wiek średni diagnozować prostatę. Wszystko po to, aby zachować zdrowie na długie lata, gdyż dużo łatwiej jest zapobiegać niż leczyć.” – mówi Marian Jaśkowiak, Dyrektor Personalny JMD.
Medycyna nie wie jeszcze jak uchronić się przed nowotworem. Jedyną skuteczną metodą walki z tak groźnymi chorobami jak rak prostaty jest wykrycie go w jak najwcześniejszym stadium zaawansowania – wtedy nowotwór jest całkowicie wyleczalny, a leczenie jest stosunkowo proste!
„Mężczyźni niechętnie wykonują jakiekolwiek badania profilaktyczne. Wielu mężczyzn zgłasza się zbyt późno. Badania, do których zachęcamy służą wykryciu stanów przedrakowych czy przedzawałowych i mogą uratować życie!” – dodaje Jaśkowiak.
Kolejna edycja tego niezwykle ważnego społecznie przedsięwzięcia, potrwa do końca lipca br.
Bezpłatny udział w programie profilaktyki, w ramach którego mogą one zdecydować się na wykonanie badania USG, cytologii i mammografii. Koszty tych badań również ponosi pracodawca. Co roku coraz więcej pań pracujących w Biedronce z tych badań korzysta. W tym roku taka możliwość miało około 15 tysięcy pań zatrudnionych w sieci.
Badania oferowane przez Biedronkę, są badaniami dodatkowymi, poza obowiązkowymi badaniami, które przechodzi każdy pracownik podejmujący pracę czy poza badaniami okresowymi. Tym samym Biedronka promuje trend profilaktyki zdrowotnej, który nadal w Polsce jest tematem nieczęsto podejmowanym, a tak bardzo istotnym.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause