strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka doceniona przez konsumentów - „Laur Konsumenta 2008”

16.10.2008

Biedronka została tegorocznym laureatem w konkursie „Laur Konsumenta”, uzyskując I miejsce i „Złoty Laur Klienta 2008”, w kategorii „Sklepy przyjazne klientowi.”

Nagroda „Laur Konsumenta” od kilku lat przyznawana jest w oparciu o badania, które pozwalają wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Są to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. Tegoroczne badania miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Dlatego Grupę Media Partner, organizatora konkursu, interesowała przede wszystkim znajomość marki oraz podstawowe opinie na jej temat. W tegorocznej edycji konkursu istotnym elementem badań było również głosowanie czytelników.
„Laur Konsumenta” potwierdza siłę, wartość i stabilność marki oraz co bardzo ważne we wszelkiego rodzaju działalności, zaufanie, jakim darzą daną firmę adresaci jej usług - Konsumenci.
„Nagroda przyznana przez Klientów ma dla nas szczególne znaczenie. Cieszy nas, że Klienci doceniają naszą codzienną pracę, mającą na celu przedstawienie im oferty, która w najlepszym stopniu spełnia ich oczekiwania. Sieć Biedronka ma już około 1300 sklepów w ponad 500 miejscowościach w kraju. Bardzo nam miło, że Laur ‘Sklepu przyjaznego klientowi’ przypadł właśnie naszej sieci.”- powiedział Pedro Periera da Silva, Dyrektor Generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause