Biedronka została tegorocznym laureatem w konkursie „Laur Konsumenta”, uzyskując I miejsce i „Złoty Laur Klienta 2008”, w kategorii „Sklepy przyjazne klientowi.”
Nagroda „Laur Konsumenta” od kilku lat przyznawana jest w oparciu o badania, które pozwalają wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Są to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. Tegoroczne badania miały na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Dlatego Grupę Media Partner, organizatora konkursu, interesowała przede wszystkim znajomość marki oraz podstawowe opinie na jej temat. W tegorocznej edycji konkursu istotnym elementem badań było również głosowanie czytelników.
„Laur Konsumenta” potwierdza siłę, wartość i stabilność marki oraz co bardzo ważne we wszelkiego rodzaju działalności, zaufanie, jakim darzą daną firmę adresaci jej usług - Konsumenci.
„Nagroda przyznana przez Klientów ma dla nas szczególne znaczenie. Cieszy nas, że Klienci doceniają naszą codzienną pracę, mającą na celu przedstawienie im oferty, która w najlepszym stopniu spełnia ich oczekiwania. Sieć Biedronka ma już około 1300 sklepów w ponad 500 miejscowościach w kraju. Bardzo nam miło, że Laur ‘Sklepu przyjaznego klientowi’ przypadł właśnie naszej sieci.”- powiedział Pedro Periera da Silva, Dyrektor Generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.