Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Akcja „Czytajmy etykiety” wyróżniona w Raporcie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu

19.09.2013

Akcja „Czytajmy etykiety”, przeprowadzona przez Instytut Żywności i Żywienia w sieci sklepów Biedronka, została wyróżniona w 18. edycji Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Raport przygotowany jest przez tygodnik Gazeta Finansowa.

Od początku marca do końca maja br. klienci sieci sklepów Biedronka, w ramach akcji „Czytajmy etykiety”, mogli skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet zamieszczanych na produktach spożywczych. W akcji wzięło udział blisko 12 000 konsumentów, rozdano 10 000 zestawów materiałów edukacyjnych z praktycznymi wskazówkami, zarówno na temat prawidłowego żywienia, jak i z poradami w zakresie podejmowania decyzji przy półce sklepowej.
- Dbałość o wysoką jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów oraz podnoszenie świadomości konsumentów są jednymi z kluczowych elementów strategii sieci Biedronka – mówi dr. inż. Justyna Czarnacka-Szymani, dyrektor Działu rozwoju jakości produktu w Jeronimo Martins Polska. – Tym bardziej cieszymy się, że inicjatywa Instytutu Żywności i Żywienia oraz naszej sieci została wyróżniona w Raporcie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jest publikowany co kwartał i w całości poświęcony działaniom w zakresie CSR. W każdej edycji wyróżniane są dwa projekty, prowadzone przez firmy i instytucje, które konsekwentnie realizują interesujące programy wsparcia ważnych społecznie obszarów. Partnerami Raportu są m.in. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” oraz redakcje Super Biznesu (dodatku Super Expressu), portali Kurier365.pl i RaportCSR.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause