strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka na V Kongresie Regionów w Świdnicy

12.06.2014

Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, po raz kolejny jest obecna na Kongresie Regionów w Świdnicy. Goście Kongresu i mieszkańcy Świdnicy mogą odwiedzić stoisko sieci Biedronka oraz obejrzeć specjalną wystawę poświęconą działalności sieci w zakresie odpowiedzialności społecznej.

Tegoroczny Kongres Regionów w Świdnicy odbywa się w dniach 10-12 czerwca br. pod hasłem „Przywództwo, odpowiedzialność, kreatywność. Nowa rola władz samorządowych” i jak co roku jest okazją do spotkania przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, ludzi nauki, biznesu i przedstawicieli organizacji pozarządowych z całego kraju, poświęconego najistotniejszym kwestiom funkcjonowania miast, gmin, powiatów i województw. Gościem specjalnym V Kongresu Regionów jest Rudolph Giuliani, legendarny burmistrz Nowego Jorku.
W trakcie trzech dni kongresowych odbywa się kilkadziesiąt paneli dyskusyjnych i sesji plenarnych poświęconych problemom, z którymi na co dzień borykają się samorządowcy. Również przedstawiciel Jeronimo Martins Polska – Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, bierze udział w Sesji Plenarnej trzeciego dnia Kongresu pt. „Zagraniczni inwestorzy, rodzimi przedsiębiorcy, lokalne władze, czyli siły napędowe rozwoju regionów”. Dyskusję tę moderuje Jacek Pochłopień, znany dziennikarz, publicysta radiowy i telewizyjny, zastępca redaktora naczelnego magazynu Forbes.
Jeronimo Martins Polska zaznacza swoją obecność w Świdnicy poprzez specjalne stoisko na Rynku Starego Miasta, na którym są prezentowane produkty sieci sklepów Biedronka oraz wystawę poświęconą działalności sieci w zakresie odpowiedzialnego biznesu, z uwzględnieniem aktywności w Regionie Świdnickim, a także zaangażowaniu w rozwój polskiej gospodarki i lokalnych społeczności.
Kongres Regionów w Świdnicy jest jedną z okazji do pokazania zaangażowania JMP w konkretne działania na rzecz rozwoju regionów. W trakcie 19 lat obecności w Polsce JMP znacząco przyczyniło się do rozwoju polskiej gospodarki oraz rozwoju infrastruktury regionów i wzmocnienia lokalnych rynków pracy. Od początku działalności JMP zainwestowało w Polsce ponad 10 mld zł, dzięki którym sieć sklepów Biedronka liczy obecnie ponad 2400 placówek. Nakłady inwestycyjne w sieci sklepów Biedronka w całym 2014 roku są planowane na poziomie ok. 2,1 mld zł. Sieć podtrzymuje plany rozwoju, zakładające osiągnięcie liczby 3000 placówek do 2015 roku. JMP jest także największym prywatnym pracodawcą w Polsce – zatrudnia prawie 50 tysięcy osób, a każdego roku tworzy kolejne tysiące nowych miejsc pracy. Dzięki równomiernej obecności w kraju, nie tylko poprzez zlokalizowane w blisko 900 miejscowościach sklepy, ale także poprzez obecność w 13 regionach kraju centrów dystrybucyjnych i Biur Regionów, JMP ściśle współpracuje z lokalnymi władzami i samorządami i wspólnie z nimi realizuje liczne projekty, również te na rzecz lokalnych społeczności. Także lokalizacja poszczególnych centrów jest często wynikiem owocnej współpracy z samorządowcami, zaś same centra dystrybucyjne, stają się ważnym czynnikiem rozwoju infrastruktury regionów, w których funkcjonują oraz stanowią istotne wzmocnienie dla lokalnego rynku pracy.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause