strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety” ponownie w sklepach sieci Biedronka

15.01.2015

14 stycznia, po raz kolejny, w sklepach sieci Biedronka ruszyła akcja edukacyjna „Czytaj etykiety”, podczas której klientom udzielane są porady dietetyczne. Akcja prowadzona jest przez Instytut Żywności i Żywienia w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

W obliczu danych Światowej Organizacji Zdrowia, według których wskaźnik otyłości w Polsce wynosi 16%, istotna jest popularyzacja wiedzy na temat profilaktyki. Zwiększenie aktywności fizycznej oraz zdrowe żywienie polegające m.in.na zmniejszeniu spożycia tłuszczów i cukru to sposoby na ograniczenie otyłości. Aby odpowiednio się odżywiać, potrzebna jest wiedza na temat składników produktów spożywczych i umiejętność analizy składu podanego na etykietach. Akcja edukacyjna „Czytaj etykiety” ma na celu nauczenie klientów sieci Biedronka poprawnego interpretowania informacji podanych na etykietach produktów spożywczych, a tym samym podejmowania racjonalnych decyzji, które wpływają na stan zdrowia.
Od 14 stycznia do 18 marca br. w każdą środę, w wybranych sklepach  Biedronka na terenie województwa mazowieckiego, klienci sieci mogą skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet produktów spożywczych. Poradom towarzyszy akcja informacyjna przeprowadzona w sklepach na terenie całego kraju.
– Dbałość o wysoką jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów jest jednymz  kluczowych elementów strategii sieci Biedronka. Firma stawia sobie także za zadanie edukację klientów i podnoszenie świadomości w zakresie zdrowego stylu życia. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się po raz kolejny na współpracę z IŻŻ przy akcji „Czytaj Etykiety” – mówi Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości produktu Jeronimo Martins Polska.
– Cieszymy się, że nasza akcja edukacyjna po raz drugi trafi do klientów sieci Biedronka. Podczas pierwszej edycji w 100 sklepach udzielono ponad 8088 porad i konsultacji oraz rozdano ponad 13 400 ulotek  – mówi dr n. med. Agnieszka Jarosz, kierownik Centrum Promocji Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej IŻŻ.
Podczas pierwszej edycji akcji w 2013 roku, dzięki publikacjom w folderach, magazynie Kropka TV czy na stronie www.biedronka.pl, z poradami mogło się zapoznać około 10 mln klientów. Dzięki plakatom informacyjnym, o akcji mogli się także dowiedzieć bezpośrednio podczas zakupów klienci sieci, którzy każdego dnia, w liczbie ponad 3,5 mln, odwiedzali sklepy Biedronka.
Harmonogram:
14 stycznia: Mława, Pułtusk, Maków Mazowiecki, Warszawa, Ostrołęka
21 stycznia: Olszewo – Borki, Warszawa, Wyszków, Małkinia Górna, Karczew
28 stycznia: Warszawa, Ostrołęka, Węgrów, Warka, Siedlce
4 lutego: Warszawa, Pilawa, Ostrołęka, Mszczonów, Góra Kalwaria
11 lutego: Mława, Pułtusk, Warszawa, Ostrołęka, Wyszków
18 lutego: Kadzidło, Warszawa, Żyrardów, Stare Babice, Łomianki
25 lutego: Gąbin, Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa, Grodzisk Mazowiecki, Radom
4 marca: Grójec, Warszawa, Płońsk, Skaryszew, Płock
11 marca: Ciechanów, Białobrzegi, Warszawa, Legionowo, Zwoleń
18 marca: Mogielnica, Józefosław, Leszno, Brwinów, Warszawa
Szczegółowy harmonogram wraz z adresami sklepów dostępny jest na stronie http://www.biedronka.pl/pl/czytaj-etykiety.
Dodatkowe informacje na temat projektu i Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) dostępne są na: www.zachowajrownowage.pl oraz www.programszwajcarski.gov.pl
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause