Nowy tygodnik „7 Dni – Przegląd Tygodnia”, wydawany specjalnie dla Biedronki przez Ringier Axel Springer Polska, już od 2 lutego br. dostępny jest w sklepach sieci w każdy poniedziałek w cenie 2,99 zł. Tygodnik zawiera przedruki najciekawszych tekstów z prasy i Internetu wybrane przez wydawcę.
Czasopismo pomyślane zostało jako zbiór najważniejszych i najciekawszych publikacji z minionego tygodnia, zarówno z prasy drukowanej, jak i portali internetowych. Znajdują się w nim przedruki z takich tytułów jak: Fakt, Newsweek Historia, Przegląd Sportowy, Komputer Świat oraz z portali newseek.pl, onet.pl, TopGear, Auto Świat czy Forbes.
Tygodnik liczący 84 strony porusza głównie tematy społeczno-polityczne, obyczajowe oraz sportowe, nie brakuje w nim jednak również artykułów lifestylowych i historycznych. Uzupełnieniem jest część rozrywkowa, w której czytelnicy znajdą krzyżówki na każdy dzień tygodnia, porady z zakresu motoryzacji, zdrowia, kulinariów czy podróży. Cotygodniowego wyboru artykułów dokonuje wydawca, a nad całością czuwać będzie redaktor naczelny tygodnika - Tomasz Lada.
Tygodnik „7 Dni – Przegląd Tygodnia” stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty prasowej zawierającej takie tytuły jak tygodnik z programem telewizyjnym „Kropka TV” oraz miesięcznik poradnikowy „Moje Smaki Życia”. Do tytułów dostępnych w Biedronce od kilku lat, ostatnio dołączył również nowy magazyn „Mój Pies i Kot” kierowany do miłośników zwierząt.
Więcej o ofercie prasowej dostępnej w sklepach sieci Biedronka znajduje się na stronie www.biedronka.pl.