Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Dobre praktyki Jeronimo Martins Polska docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

31.03.2015

Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzone przez Jeronimo Martins Polska zostały wyróżnione w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014. Dobre praktyki".

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" jest publikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 13 lat. W kompleksowy sposób pokazuje najbardziej istotne wydarzenia i aktywności CSR w minionym roku w Polsce oraz dobre praktyki firm. W aktualnej edycji znalazły się dwie inicjatywy prowadzone przez sieć sklepów Biedronka: „Młodzi projektanci dla Biedronki” oraz „Biedronka i znani projektanci dla Fundacji DKMS”.
Od 2013 roku Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi przeprowadza konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Dotychczas udział w nim wzięło 125 studentów Katedry Ubioru, którzy zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym. Poprzednie odsłony konkursu cieszyły się także dużym zainteresowaniem klientów sklepów Biedronka - sprzedanych zostało blisko 40 tys. egzemplarzy kreacji. W czerwcu 2015 roku do sprzedaży trafią zwycięskie projekty trzeciej edycji - damskie bluzki oraz męskie T-shirty z nadrukami.
Z kolei w 2014 roku, sieć Biedronka i duet znanych projektantów Paprocki&Brzozowski połączyli siły, aby stworzyć produkt, mający na celu wsparcie szczytnego celu, jakim jest idea dawstwa szpiku, a tym samym zachęcający Polaków do rejestrowania się w bazie potencjalnych dawców Fundacji DKMS. Stworzone we współpracy z projektantami cztery oryginalne koce, które trafiły na sklepowe półki, stały się pretekstem do budowania świadomości klientów na temat znaczenia dawstwa szpiku dla chorych, poszukujących swojego bliźniaka genetycznego. Biedronka przekazała także Fundacji 100 tys. zł na rejestrację i badanie potencjalnych dawców.  
Działania Biedronki są corocznie wyróżniane w Raporcie. Dotychczas znalazły się w nim: Ogólnopolski Festyn Rodzinny z okazji Dnia Dziecka “Bądźmy razem”, kampania "Czytajmy etykiety", „Codziennie bądźmy razem”, Kino z Biedronką, „Dział ze sztuką”, Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej, "Śniadanie daje moc" i „Razem zadbajmy o zdrowie”, zrównoważone zarządzanie odpadami. Sieć sklepów Biedronka otrzymała wiele nagród i wyróżnień za działania w zakresie CSR, m.in. wyróżnienie w konkursie Liderzy Zrównoważonego Rozwoju, nominację w Konkursie Kampania Społeczne Roku 2013 oraz Dobroczyńca Roku, czy Tytuł Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku.
Jeronimo Martins Polska od 2014 roku jest także Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Program Partnerstwa to kompleksowy program współpracy Forum Odpowiedzialnego Biznesu z firmami, które poprzez swoje zaangażowanie i długofalowe działania przyczyniają się do szerzenia idei odpowiedzialnego biznesu w Polsce.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause