strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Dobre praktyki Jeronimo Martins Polska docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

31.03.2015

Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzone przez Jeronimo Martins Polska zostały wyróżnione w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014. Dobre praktyki".

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" jest publikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 13 lat. W kompleksowy sposób pokazuje najbardziej istotne wydarzenia i aktywności CSR w minionym roku w Polsce oraz dobre praktyki firm. W aktualnej edycji znalazły się dwie inicjatywy prowadzone przez sieć sklepów Biedronka: „Młodzi projektanci dla Biedronki” oraz „Biedronka i znani projektanci dla Fundacji DKMS”.
Od 2013 roku Biedronka przy wsparciu merytorycznym Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi przeprowadza konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“. Jego celem jest wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej. Dotychczas udział w nim wzięło 125 studentów Katedry Ubioru, którzy zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym. Poprzednie odsłony konkursu cieszyły się także dużym zainteresowaniem klientów sklepów Biedronka - sprzedanych zostało blisko 40 tys. egzemplarzy kreacji. W czerwcu 2015 roku do sprzedaży trafią zwycięskie projekty trzeciej edycji - damskie bluzki oraz męskie T-shirty z nadrukami.
Z kolei w 2014 roku, sieć Biedronka i duet znanych projektantów Paprocki&Brzozowski połączyli siły, aby stworzyć produkt, mający na celu wsparcie szczytnego celu, jakim jest idea dawstwa szpiku, a tym samym zachęcający Polaków do rejestrowania się w bazie potencjalnych dawców Fundacji DKMS. Stworzone we współpracy z projektantami cztery oryginalne koce, które trafiły na sklepowe półki, stały się pretekstem do budowania świadomości klientów na temat znaczenia dawstwa szpiku dla chorych, poszukujących swojego bliźniaka genetycznego. Biedronka przekazała także Fundacji 100 tys. zł na rejestrację i badanie potencjalnych dawców.  
Działania Biedronki są corocznie wyróżniane w Raporcie. Dotychczas znalazły się w nim: Ogólnopolski Festyn Rodzinny z okazji Dnia Dziecka “Bądźmy razem”, kampania "Czytajmy etykiety", „Codziennie bądźmy razem”, Kino z Biedronką, „Dział ze sztuką”, Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej, "Śniadanie daje moc" i „Razem zadbajmy o zdrowie”, zrównoważone zarządzanie odpadami. Sieć sklepów Biedronka otrzymała wiele nagród i wyróżnień za działania w zakresie CSR, m.in. wyróżnienie w konkursie Liderzy Zrównoważonego Rozwoju, nominację w Konkursie Kampania Społeczne Roku 2013 oraz Dobroczyńca Roku, czy Tytuł Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku.
Jeronimo Martins Polska od 2014 roku jest także Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Program Partnerstwa to kompleksowy program współpracy Forum Odpowiedzialnego Biznesu z firmami, które poprzez swoje zaangażowanie i długofalowe działania przyczyniają się do szerzenia idei odpowiedzialnego biznesu w Polsce.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause