Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka proponuje dzieciom naukę przez twórczą zabawę

28.07.2015

W ramach rozszerzania asortymentu dla dzieci Biedronka wprowadza do oferty nową linię produktów edukacyjnych dla najmłodszych – „Elefun books”. Od 3 sierpnia w wybranych sklepach sieci dostępne będą polecane przez aktorkę Magdalenę Różczkę teczki edukacyjne z elementami aktywizacyjnymi dla dzieci od drugiego do piątego roku życia. Każda w bardzo atrakcyjnej cenie 8,99 zł.

Teczki edukacyjne „Elefun books” pozwalają na rozwijanie u dzieci takich umiejętności jak: spostrzegawczość, zdolność logicznego myślenia oraz umiejętności manualne, a także umożliwiają im wyrażenie własnych emocji i upodobań. Każda teczka zawiera blok z zadaniami plastycznymi, zeszyt z zabawami językowymi oraz kolorowankę (w wersji dla 2-latka i 3-latka) lub grę planszową (w wersji dla 4-latka i 5-latka).
Pozytywną opinię o teczkach i walorach edukacyjnych zadań w nich zawartych wyraziła prof. dr hab. Jadwiga Hanisz, uznana pedagog, autorka licznych artykułów i prac z zakresu dydaktyki edukacji wczesnoszkolnej i metodyki matematyki, która rekomendowała teczki do wydania.
– Każda teczka zawiera materiały  edukacyjne – zeszyt z zabawami językowymi oraz blok z zadaniami plastycznymi. Materiały  edukacyjne dopasowane są pod względem stopnia trudności do wieku dziecka – rekomenduje prof. dr hab. Jadwiga Hanisz – Na szczególną uwagę zasługuje szata graficzna książek. Piękne ilustracje zróżnicowane ze względu na wiek dziecka, pastelowe kolory, odpowiednia wielkość rysunków, przejrzysty układ stron – to niewątpliwe ich atuty. Wpływają one na pojawianie się u dzieci pozytywnych emocji  związanych z  uczeniem się – dodaje.
Ambasadorką projektu teczek edukacyjnych „Elefun books” dostępnych wyłącznie w sklepach Biedronka jest Magdalena Różczka, znana aktorka, a prywatnie mama dwóch córek, która aktywnie wspiera wiele inicjatyw charytatywnych na rzecz dzieci. Jest ambasadorem dobrej woli UNICEF, współpracuje z Fundacją Rodzin Adopcyjnych, była także jedną z ambasadorek tegorocznej akcji "Kocham. Nie biję".
– Odkąd sama jestem mamą, interesuję się zagadnieniami związanymi z wychowaniem małego dziecka, opieką i edukacją, czy najzwyczajniej pojętym okazywaniem dziecku miłości i troski. Kiedy zobaczyłam projekty teczek, oczywiście dostrzegłam ich potencjał edukacyjny. Przede wszystkim jednak uznałam, że dzięki wesołym, kolorowym rysunkom dzieci z przyjemnością będą się nimi bawiły, nawet nie wiedząc, że się uczą. Poleciłam je też rodzicom, bo jak napisałam, kiedyś przekonają się, że nie tylko świetnie spędzali z dziećmi czas, ale uczyli je ważnych umiejętności – zachęca do zabawy i nauki z dziećmi Magdalena Różczka, ambasadorka projektu.
Produkty „Elefun books” dostępne będą w ramach oferty szkolnej zaprezentowanej w folderze tematycznym „Czas na szkolną przygodę, cz. I”, obowiązującym od 3 sierpnia.
„Elefun books” to kolejna, po „Elefun school” i „Elefun toys”, linia artykułów w ramach oferty szkolnej, produkowana specjalnie dla Biedronki. Linia produktów „Elefun school”, dostępna w sklepach sieci, to kompletny asortyment przyborów dedykowanych dzieciom w wieku szkolnym i przedszkolnym. Natomiast „Elefun toys” to bogaty wybór zabawek rozwijających kreatywność i pozwalających na naukę nowych umiejętności przez zabawę. Jakość produktów dostępnych w liniach „Elefun” weryfikowana jest w czasie produkcji przez odpowiednie jednostki certyfikacyjne.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty znajduje się na stronie www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause