strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka proponuje dzieciom naukę przez twórczą zabawę

28.07.2015

W ramach rozszerzania asortymentu dla dzieci Biedronka wprowadza do oferty nową linię produktów edukacyjnych dla najmłodszych – „Elefun books”. Od 3 sierpnia w wybranych sklepach sieci dostępne będą polecane przez aktorkę Magdalenę Różczkę teczki edukacyjne z elementami aktywizacyjnymi dla dzieci od drugiego do piątego roku życia. Każda w bardzo atrakcyjnej cenie 8,99 zł.

Teczki edukacyjne „Elefun books” pozwalają na rozwijanie u dzieci takich umiejętności jak: spostrzegawczość, zdolność logicznego myślenia oraz umiejętności manualne, a także umożliwiają im wyrażenie własnych emocji i upodobań. Każda teczka zawiera blok z zadaniami plastycznymi, zeszyt z zabawami językowymi oraz kolorowankę (w wersji dla 2-latka i 3-latka) lub grę planszową (w wersji dla 4-latka i 5-latka).
Pozytywną opinię o teczkach i walorach edukacyjnych zadań w nich zawartych wyraziła prof. dr hab. Jadwiga Hanisz, uznana pedagog, autorka licznych artykułów i prac z zakresu dydaktyki edukacji wczesnoszkolnej i metodyki matematyki, która rekomendowała teczki do wydania.
– Każda teczka zawiera materiały  edukacyjne – zeszyt z zabawami językowymi oraz blok z zadaniami plastycznymi. Materiały  edukacyjne dopasowane są pod względem stopnia trudności do wieku dziecka – rekomenduje prof. dr hab. Jadwiga Hanisz – Na szczególną uwagę zasługuje szata graficzna książek. Piękne ilustracje zróżnicowane ze względu na wiek dziecka, pastelowe kolory, odpowiednia wielkość rysunków, przejrzysty układ stron – to niewątpliwe ich atuty. Wpływają one na pojawianie się u dzieci pozytywnych emocji  związanych z  uczeniem się – dodaje.
Ambasadorką projektu teczek edukacyjnych „Elefun books” dostępnych wyłącznie w sklepach Biedronka jest Magdalena Różczka, znana aktorka, a prywatnie mama dwóch córek, która aktywnie wspiera wiele inicjatyw charytatywnych na rzecz dzieci. Jest ambasadorem dobrej woli UNICEF, współpracuje z Fundacją Rodzin Adopcyjnych, była także jedną z ambasadorek tegorocznej akcji "Kocham. Nie biję".
– Odkąd sama jestem mamą, interesuję się zagadnieniami związanymi z wychowaniem małego dziecka, opieką i edukacją, czy najzwyczajniej pojętym okazywaniem dziecku miłości i troski. Kiedy zobaczyłam projekty teczek, oczywiście dostrzegłam ich potencjał edukacyjny. Przede wszystkim jednak uznałam, że dzięki wesołym, kolorowym rysunkom dzieci z przyjemnością będą się nimi bawiły, nawet nie wiedząc, że się uczą. Poleciłam je też rodzicom, bo jak napisałam, kiedyś przekonają się, że nie tylko świetnie spędzali z dziećmi czas, ale uczyli je ważnych umiejętności – zachęca do zabawy i nauki z dziećmi Magdalena Różczka, ambasadorka projektu.
Produkty „Elefun books” dostępne będą w ramach oferty szkolnej zaprezentowanej w folderze tematycznym „Czas na szkolną przygodę, cz. I”, obowiązującym od 3 sierpnia.
„Elefun books” to kolejna, po „Elefun school” i „Elefun toys”, linia artykułów w ramach oferty szkolnej, produkowana specjalnie dla Biedronki. Linia produktów „Elefun school”, dostępna w sklepach sieci, to kompletny asortyment przyborów dedykowanych dzieciom w wieku szkolnym i przedszkolnym. Natomiast „Elefun toys” to bogaty wybór zabawek rozwijających kreatywność i pozwalających na naukę nowych umiejętności przez zabawę. Jakość produktów dostępnych w liniach „Elefun” weryfikowana jest w czasie produkcji przez odpowiednie jednostki certyfikacyjne.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty znajduje się na stronie www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause