strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Do 18 lipca można zgłaszać ilustracje w drugim etapie konkursu sieci Biedronka Piórko 2016

06.07.2016

Jeszcze tylko przez trzynaście dni – do 18 lipca – debiutujący ilustratorzy mogą zgłaszać swoje prace w drugim etapie konkursu „Piórko 2016. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. W jego ramach należy zilustrować zwycięski tekst, wybrany w pierwszym etapie zmagań. Laureat otrzyma 100 tys. zł, a nagrodzone opowieść i prace graficzne zostaną opublikowane w postaci książki, która trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka 28 listopada br.

Zadaniem uczestników drugiego etapu konkursu jest wykonanie dowolną techniką ilustracji graficznych: jednej na przednią okładkę oraz od pięciu do dziesięciu prac obrazujących wybrane fragmenty nagrodzonego tekstu. Wyniki tego etapu zostaną ogłoszone 25 sierpnia br.
Prace konkursowe będą oceniane przez Kapitułę złożoną z ekspertów. Zasiądą w niej głównie przedstawiciele świata sztuki, którzy od lat zajmują się ilustracją: Bohdan Butenko – wybitny ilustrator książek, laureat wielu nagród polskich i zagranicznych, Katarzyna Nowowiejska – absolwentka malarstwa, autorka ilustracji do książek, tworząca aplikacje mobilne i filmy animowane, Aleksandra Krzanowska – autorka ilustracji do podręczników i wydawnictw edukacyjnych oraz Elżbieta Śmietanka-Combik – ilustratorka podręczników szkolnych i książek dla dzieci. W jury znajdą się również: Natalia Jabłońska – laureatka pierwszej edycji konkursu, a także przedstawiciel sieci Biedronka.
Konkurs „Piórko. Nagroda Biedronka za książkę dla dzieci” to projekt sieci sklepów Biedronka, będący odpowiedzią na społeczny problem, jakim jest odchodzenie od zwyczaju czytania. W tym roku szczególny akcent został położony na podkreślenie roli literatury w umacnianiu i rozwijaniu relacji w rodzinie. Konkurs ma na celu także promocję debiutujących autorów i ilustratorów. Opiekę redakcyjną i wydawniczą nad projektem pełni Wydawnictwo Zielona Sowa, a honorowy patronat nad inicjatywą sprawuje Rzecznik Praw Dziecka.
Szczegóły konkursu „Piórko 2016”, jego harmonogram i regulamin są dostępne na dedykowanej stronie internetowej www.piorko2016.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause