08/10/16

Nowe pieluszki Dada Premium w ofercie Biedronki


Biedronka wprowadziła do oferty nowe, ulepszone pieluszki Dada Premium, stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Wyjątkowo chłonne, wykonane z najdelikatniejszych materiałów i doskonale dopasowane – to najlepsze pieluszki Dada w historii. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Mówimy po dziecięcemu”.

Dada to najczęściej kupowane pieluszki w Polsce*. Pieluszki Dada Premium są jedynym takim produktem na rynku, stworzonym we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Nowa linia Premium wykonana jest z najdelikatniejszych, przetestowanych dermatologicznie materiałów chroniących skórę. Skuteczność pieluszek zapewnia nowy aktywny wkład absorbujący o dopasowanym, anatomicznym kształcie oraz boczne falbanki stanowiące dodatkowe zabezpieczenie przed wyciekaniem. Komfort  gwarantuje delikatna i miękka jak bawełna powłoczka wewnętrzna z dodatkiem witaminy E i elastyczne boczki pozwalające na swobodę ruchów. Ułatwieniem dla rodziców są szerokie, kolorowe rzepy umożliwiające łatwe zapięcie i poprawienie pieluszki. Pieluszki Little One Newborn wyposażone są dodatkowo w identyfikator wilgotności sygnalizujący konieczność zmiany pieluchy.

Linia Dada Premium obejmuje 5 rozmiarów pieluch dopasowanych do wagi i potrzeb dziecka:


Nową ofertę wspiera kampania marketingowa „Mówimy po dziecięcemu” prowadzona w TV (od 9 do 28 sierpnia), internecie, prasie, sklepach oraz poprzez stronę internetową www.dada.pl. Jej przesłanie brzmi: Dada rozumie dzieci, dlatego stworzyliśmy nową generację superchłonnych pieluszek, które doskonale odpowiadają potrzebom najmłodszych. W kampanii dzieci mówią „po dziecięcemu”, czyli gaworzą, a Dada tłumaczy ich słowa mamom.

Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci sklepów Biedronka można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.

Spoty reklamowe znajdują się pod linkami:

https://www.youtube.com/watch?v=cQIbIGBLils

https://www.youtube.com/watch?v=FfZJuxk92lw

* Na podstawie badania Panel Gospodarstw Domowych prowadzonego przez niezależną agencję badawczą GfK Polonia, liczba aktów zakupu TOP 5 marek w kategorii Pieluch w okresie styczeń-grudzień 2015.
Biuro prasowe sieci Biedronka