Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Ponad 8 tys. klientów wybrało ok. 40 innowacyjnych produktów do oferty Biedronki

18.08.2016

Do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafiło ok. 40 zupełnie nowych produktów, wybranych w ramach Innowacji Biedronki, czyli specjalnej edycji projektu konsumenckiego Testujemy. W przeprowadzonym w kwietniu br. badaniu klienci oceniali ponad 200 nowości, zgłoszonych przez partnerów handlowych sieci. Najlepsze z nich będą dostępne w sklepach Biedronka do 28 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

W głosowaniu na najlepsze produkty wzięło udział ponad 8100 klientów zarejestrowanych na platformie Testujemy. Każdy uczestnik mógł wskazać 10 nowości, które chciałby znaleźć w ofercie sklepów Biedronka. Tym samym oddano ponad 81 tys. głosów. Konsumenci wybrali artykuły z różnych kategorii, w tym m.in. dania gotowe, słodycze, napoje i przekąski.
Na sklepowych półkach klienci znajdą m.in. frytki z kurczaka, które zdobyły najwięcej głosów w badaniu. Dużą popularnością cieszyły się również: pudding chia, warzywa na patelnię z ciecierzycą, roladki a’la devolaille oraz desery: m.in. lody na patyku o smaku mango z wiórkami kokosowymi, lody smoothie czy napój kawowy.
Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Projekt wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty. Do tej pory w ramach akcji Testujemy przeprowadzonych zostało 14 testów i 19 rankingów rekomendacji, a do sprzedaży czasowej weszły produkty z 7 różnych kategorii, m.in. herbaty, świeczki zapachowe czy odświeżacze samochodowe. Obecnie trwa test karmelków w różnych smakach.
Więcej informacji na temat projektu konsumenckiego Testujemy znajduje się pod adresem: https://www.testujemy.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na owocne wakacje
29.05.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka walczy o zdrowotny rekord
14.05.2025
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause