strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Społeczna odpowiedzialność
edukacjapiórko

„Córka bajarza” - zwycięska książka w konkursie Piórko 2016 na Warszawskich Targach Książki oraz w sklepach Biedronka

19.05.2017

„Córka bajarza”, książka laureatek drugiej edycji konkursu „Piórko”, ponownie trafiła na półki sklepów Biedronka. Miłośnicy opowieści o Weronce będą mogli spotkać się z jej autorką Moniką Radzikowską w najbliższy weekend podczas Warszawskich Targów Książki. Na stoisku Wydawnictwa Zielona Sowa dostępne będą zarówno „Córka bajarza”, jak i zwycięska książka pierwszej edycji konkursu „Szary Domek”.

„Córka bajarza” w sprzedaży
„Córka bajarza” to publikacja wyjątkowa, będąca efektem drugiej edycji konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, skierowanego do debiutujących pisarzy i ilustratorów. Monika Radzikowska, autorka tekstu, zabiera czytelnika w świat baśni, który pokazuje, że warto pokonywać trudności i przezwyciężać własne lęki. Książka opowiada o tym, co w życiu jest najważniejsze, dodaje nadziei i wiary w szczęśliwe zakończenie. Atrakcyjną oprawę graficzną wykonała Monika Biała, zwyciężczyni konkursu w kategorii Ilustracje.
Oficjalna premiera książki odbyła się 24 listopada 2016 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie podczas uroczystej gali podsumowującej drugą edycję konkursu „Piórko”. Następnie publikacja trafiła do sprzedaży. Była dostępna, zgodnie z założeniami projektu, wyłącznie w sklepach Biedronka.
- Baśń o Weronce, podobnie jak historia o Szarym Domku, wydana w ramach pierwszej edycji, trafiła do tysięcy polskich domów. Celem konkursu „Piórko” jest nie tylko wyłonienie najlepszego tekstu dla dzieci oraz najciekawszych ilustracji, które go obrazują, ale zaszczepienie idei wspólnego czytania w gronie rodziny. Z ideą konkursu i jego przesłaniem zetknęło się, w każdej edycji, ponad 20 mln Polaków. Konkurs wpiera także debiutantów, zapewniając im nagrody w wysokości 100 tys. zł każda oraz wydanie nagrodzonych książek w nakładzie ponad 40 tys. egzemplarzy   mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR, JMP.
Obecnie trwa trzecia edycja konkursu. Laureat pierwszego etapu – autor tekstu, wybranego spośród 3500 zgłoszeń – zostanie ogłoszony 8 czerwca. Tego samego dnia wystartuje drugi etap konkursu, który wyłoni twórcę najlepszych ilustracji do zwycięskiej opowieści.
Projekt „Piórko” realizuje jeden z Celów Zrównoważonego Rozwoju, ustanowionych przez ONZ w 2015 r.: cel 4. – Dobra jakość edukacji.
Szczegółowe informacje o aktualnej edycji konkursu „Piórko 2017. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” oraz jego regulamin można znaleźć na stronie internetowej  www.piorko2017.biedronka.pl.
Warszawskie Targi Książki – spotkanie z autorką „Córki bajarza”
W najbliższą niedzielę – 21 maja o godz. 12:30 podczas Warszawskich Targów Książki na Stadionie Narodowym odbędzie się spotkanie z Moniką Radzikowską, autorką tekstu „Córka bajarza”. Uczestnicy otrzymają w prezencie wspomnianą książkę. Będą też mogli zdobyć autograf autorki i specjalne dedykacje. Natomiast na stoisku Wydawnictwa Zielona Sowa podczas targów w sprzedaży będą zarówno egzemplarze „Córki bajarza”, jak i „Szarego Domku” autorstwa Katarzyny Szestak, zwyciężczyni pierwszej edycji konkursu „Piórko”.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

edukacjapiórko
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka oklaskuje nowych Mistrzów Polski w Piłce Nożnej
społeczna odpowiedzialność
sport
edukacja
14.09.2020
Społeczna odpowiedzialność
Kto zostanie Mistrzem Polski? Już od 11 lat Biedronka wspiera młodych piłkarzy z domów dziecka
CSR
edukacja
sport
07.09.2020
Społeczna odpowiedzialność
Tajemnica Dziadka piwnicy warta 100 tys. zł. Wielka wygrana w konkursie Biedronki Piórko
CSR
książki dla dzieci
konkurs Biedronki
piórko
23.06.2020
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause