Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Nadchodzi oferta szkolna w Biedronce: do wygrania bilety na mecz piłkarskiej reprezentacji Polski

31.07.2017

Nowa marka Kayet, przybory piśmiennicze z postaciami filmowymi oraz znanymi sportowcami z możliwością wygrania biletów na mecz reprezentacji to propozycja Biedronki na nadchodzący sezon szkolny. Od najbliższego poniedziałku 31 lipca będzie ona dostępna w ramach folderu „Szkolna wyprawka. Ucz się z radością”. Już za 2 tygodnie kolejna odsłona produktów szkolnych, tym razem dla młodzieży – dodatkowo z propozycją sprzętu biurowego.

Nowa marka Kayet wyróżnia się jakością, przystępną ceną oraz pastelowymi i złotymi kolorami. Obejmuje ona podstawowe przybory szkolne, m.in.: długopisy, pióra, kolorowe kredki i pisaki, zakładki do książek, a także dekoracyjne dziurkacze z fantazyjnymi wzorami, brokatowe kleje oraz zestawy malarskie i rysunkowe.
Tradycyjnie w ofercie szkolnej znalazły się też przybory do prac kreatywnych, takie jak: glina rzeźbiarska, masa papierowa do modelowania, kolorowe podkładki z filcu i fizeliny czy papier z brokatem. Dostępne będą również farby plakatowe do malowania palcami, długopisy i mazaki w owocowych zapachach. Wszystko pomieszczą tornistry i plecaki dostępne w różnych przedziałach cenowych.
Klienci będą mogli również stworzyć swą własną mistrzowską kolekcję w oparciu o produkty z logo PZPNu. Dla tych, którzy w formie wiersza lub rysunku przedstawią, jak spędziliby dzień z reprezentacją lub ze swoim ulubionym piłkarzem, czekają bilety na mecz z ich udziałem oraz koszulki i maskotki.
Biedronka wspiera również swych pracowników w przygotowaniach do nowego roku szkolnego. W tym roku w ramach programu „Wyprawka szkolna” przygotowała 1350 wyprawek dla dzieci pierwszoklasistów, a dzięki akcji  programowi „Do Szkoły z Biedronką” wspomoże ok. 2700 rodzin dzieci w formie zasilenia kart przedpłaconych przyznanego rodzicowi, do wykorzystania w sklepach Biedronka i Hebe.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause