strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje produktowe

Nadchodzi oferta szkolna w Biedronce: do wygrania bilety na mecz piłkarskiej reprezentacji Polski

31.07.2017

Nowa marka Kayet, przybory piśmiennicze z postaciami filmowymi oraz znanymi sportowcami z możliwością wygrania biletów na mecz reprezentacji to propozycja Biedronki na nadchodzący sezon szkolny. Od najbliższego poniedziałku 31 lipca będzie ona dostępna w ramach folderu „Szkolna wyprawka. Ucz się z radością”. Już za 2 tygodnie kolejna odsłona produktów szkolnych, tym razem dla młodzieży – dodatkowo z propozycją sprzętu biurowego.

Nowa marka Kayet wyróżnia się jakością, przystępną ceną oraz pastelowymi i złotymi kolorami. Obejmuje ona podstawowe przybory szkolne, m.in.: długopisy, pióra, kolorowe kredki i pisaki, zakładki do książek, a także dekoracyjne dziurkacze z fantazyjnymi wzorami, brokatowe kleje oraz zestawy malarskie i rysunkowe.
Tradycyjnie w ofercie szkolnej znalazły się też przybory do prac kreatywnych, takie jak: glina rzeźbiarska, masa papierowa do modelowania, kolorowe podkładki z filcu i fizeliny czy papier z brokatem. Dostępne będą również farby plakatowe do malowania palcami, długopisy i mazaki w owocowych zapachach. Wszystko pomieszczą tornistry i plecaki dostępne w różnych przedziałach cenowych.
Klienci będą mogli również stworzyć swą własną mistrzowską kolekcję w oparciu o produkty z logo PZPNu. Dla tych, którzy w formie wiersza lub rysunku przedstawią, jak spędziliby dzień z reprezentacją lub ze swoim ulubionym piłkarzem, czekają bilety na mecz z ich udziałem oraz koszulki i maskotki.
Biedronka wspiera również swych pracowników w przygotowaniach do nowego roku szkolnego. W tym roku w ramach programu „Wyprawka szkolna” przygotowała 1350 wyprawek dla dzieci pierwszoklasistów, a dzięki akcji  programowi „Do Szkoły z Biedronką” wspomoże ok. 2700 rodzin dzieci w formie zasilenia kart przedpłaconych przyznanego rodzicowi, do wykorzystania w sklepach Biedronka i Hebe.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka
20.03.2023
Informacje produktowe
Imponujące 20 milionów wizyt w sklepie Biedronka Home
16.03.2023
Informacje produktowe
10 milionów nagród do wygrania w Biedronkoloterii
13.03.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause