Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Nadchodzi oferta szkolna w Biedronce: do wygrania bilety na mecz piłkarskiej reprezentacji Polski

31.07.2017

Nowa marka Kayet, przybory piśmiennicze z postaciami filmowymi oraz znanymi sportowcami z możliwością wygrania biletów na mecz reprezentacji to propozycja Biedronki na nadchodzący sezon szkolny. Od najbliższego poniedziałku 31 lipca będzie ona dostępna w ramach folderu „Szkolna wyprawka. Ucz się z radością”. Już za 2 tygodnie kolejna odsłona produktów szkolnych, tym razem dla młodzieży – dodatkowo z propozycją sprzętu biurowego.

Nowa marka Kayet wyróżnia się jakością, przystępną ceną oraz pastelowymi i złotymi kolorami. Obejmuje ona podstawowe przybory szkolne, m.in.: długopisy, pióra, kolorowe kredki i pisaki, zakładki do książek, a także dekoracyjne dziurkacze z fantazyjnymi wzorami, brokatowe kleje oraz zestawy malarskie i rysunkowe.
Tradycyjnie w ofercie szkolnej znalazły się też przybory do prac kreatywnych, takie jak: glina rzeźbiarska, masa papierowa do modelowania, kolorowe podkładki z filcu i fizeliny czy papier z brokatem. Dostępne będą również farby plakatowe do malowania palcami, długopisy i mazaki w owocowych zapachach. Wszystko pomieszczą tornistry i plecaki dostępne w różnych przedziałach cenowych.
Klienci będą mogli również stworzyć swą własną mistrzowską kolekcję w oparciu o produkty z logo PZPNu. Dla tych, którzy w formie wiersza lub rysunku przedstawią, jak spędziliby dzień z reprezentacją lub ze swoim ulubionym piłkarzem, czekają bilety na mecz z ich udziałem oraz koszulki i maskotki.
Biedronka wspiera również swych pracowników w przygotowaniach do nowego roku szkolnego. W tym roku w ramach programu „Wyprawka szkolna” przygotowała 1350 wyprawek dla dzieci pierwszoklasistów, a dzięki akcji  programowi „Do Szkoły z Biedronką” wspomoże ok. 2700 rodzin dzieci w formie zasilenia kart przedpłaconych przyznanego rodzicowi, do wykorzystania w sklepach Biedronka i Hebe.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause