Arkadiusz Mierzwa dołączył do działu komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska SA, gdzie jako kierownik ds. komunikacji korporacyjnej odpowiada za relacje z mediami i budowanie pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka. To kolejne wzmocnienie działu komunikacji i spraw korporacyjnych Jeronimo Martins po tym, jak od grudnia 2016 roku zarządza nim Katarzyna Scheer.
Arkadiusz Mierzwa do niedawna był prowadzącym program „Firmowe ewolucje” na antenie TVP1. Wcześniej, w latach 2013-2016 był dyrektorem ds. PR i komunikacji platformy nc+, prowadząc komunikację nowo utworzonej marki po fuzji dwóch operatorów telewizji satelitarnej, a w latach 2008-2013 był rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego Banku Pekao SA. Przez wiele lat był również dziennikarzem ekonomicznym TVN24 i TVN CNBC Biznes. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz American Studies Center.
- Cieszę się, że dołącza do nas osoba z doświadczeniem zarówno w dziennikarstwie, jak i po stronie komunikacji korporacyjnej. Dzięki temu chcemy być jeszcze bliżej oczekiwań ważnej grupy naszych interesariuszy – komentuje Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji i spraw korporacyjnych. – To również najlepszy dowód na to, że Biedronka to atrakcyjne miejsce pracy dla profesjonalistów w swoich dziedzinach.
- Cieszę się, że dołącza do nas osoba z doświadczeniem zarówno w dziennikarstwie, jak i po stronie komunikacji korporacyjnej. Dzięki temu chcemy być jeszcze bliżej oczekiwań ważnej grupy naszych interesariuszy – komentuje Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji i spraw korporacyjnych. – To również najlepszy dowód na to, że Biedronka to atrakcyjne miejsce pracy dla profesjonalistów w swoich dziedzinach.