Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Tytuły nominowane do Nike dostępne w Biedronce

29.09.2017

1 października br. poznamy zwycięzcę konkursu literackiego Nike 2017, a dzień później do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafią wybrane książki autorów nominowanych do tegorocznej edycji konkursu. Wszystkie tytuły dostępne będą w atrakcyjnej cenie 24,99 zł/szt.

Biedronka wprowadza do oferty książki nominowane do nagrody Nike od 2014 roku. W tym roku sieć proponuje m.in. 3 książki finalistów tegorocznej edycji konkursu: esej „Dwanaście srok za ogon” Stanisława Łubieńskiego”, powieść „Serce” Radki Franczak i reportaż „Żeby nie było śladów” Cezarego Łazarewicza. W ofercie znajdą się także: reportaże „Wykluczeni” Artura Domosławskiego i „Skucha” Jacka Hugo-Badera, poemat „Danke” Dominiki Dymińskiej i powieść „Ślady” Jakuba Małeckiego.

Od 2009 roku sieć Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek. W sklepach powstała wówczas strefa Rozrywki, do której co tydzień, trafia specjalnie wyselekcjonowana oferta tytułów – od najświeższych bestsellerów po klasyki literatury polskiej i światowej. Sieć Biedronka podejmuje wiele działań, by popularyzować czytelnictwo wśród Polaków, jak chociażby organizując od 2015 roku konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, którego równoległym celem jest promocja utalentowanych debiutujących pisarzy i ilustratorów. Biedronka angażuje się także w ogólnopolskie wydarzenia promujące czytelnictwo, m.in. projekt „Książka na św. Jana”, zainicjowany przez Press Club Polska.

Szczegółowe informacje nt. oferty można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause