strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje produktowe

Tytuły nominowane do Nike dostępne w Biedronce

29.09.2017

1 października br. poznamy zwycięzcę konkursu literackiego Nike 2017, a dzień później do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafią wybrane książki autorów nominowanych do tegorocznej edycji konkursu. Wszystkie tytuły dostępne będą w atrakcyjnej cenie 24,99 zł/szt.

Biedronka wprowadza do oferty książki nominowane do nagrody Nike od 2014 roku. W tym roku sieć proponuje m.in. 3 książki finalistów tegorocznej edycji konkursu: esej „Dwanaście srok za ogon” Stanisława Łubieńskiego”, powieść „Serce” Radki Franczak i reportaż „Żeby nie było śladów” Cezarego Łazarewicza. W ofercie znajdą się także: reportaże „Wykluczeni” Artura Domosławskiego i „Skucha” Jacka Hugo-Badera, poemat „Danke” Dominiki Dymińskiej i powieść „Ślady” Jakuba Małeckiego.

Od 2009 roku sieć Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek. W sklepach powstała wówczas strefa Rozrywki, do której co tydzień, trafia specjalnie wyselekcjonowana oferta tytułów – od najświeższych bestsellerów po klasyki literatury polskiej i światowej. Sieć Biedronka podejmuje wiele działań, by popularyzować czytelnictwo wśród Polaków, jak chociażby organizując od 2015 roku konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, którego równoległym celem jest promocja utalentowanych debiutujących pisarzy i ilustratorów. Biedronka angażuje się także w ogólnopolskie wydarzenia promujące czytelnictwo, m.in. projekt „Książka na św. Jana”, zainicjowany przez Press Club Polska.

Szczegółowe informacje nt. oferty można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka
20.03.2023
Informacje produktowe
Imponujące 20 milionów wizyt w sklepie Biedronka Home
16.03.2023
Informacje produktowe
10 milionów nagród do wygrania w Biedronkoloterii
13.03.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause