Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

"Biedronka smakuje domem” w nowej kampanii sieci

13.10.2017

Od 12 października „Biedronka smakuje domem” – i to nie tylko w sklepach należących do sieci, ale też w mediach, w których rozpocznie się ogólnopolska kampania marketingowa promująca polską kuchnię. Składają się na nią spoty reklamowe i materiały drukowane, humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio oraz seria okolicznościowych pocztówek. Motywem przewodnim kampanii są nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu ilustracje autorstwa Pawła Jońcy.

Kampania Biedronki składa się z dwóch 30-sekundowych spotów reklamowych, podkreślających smak produktów kuchni polskiej. Będą one emitowane do 22 października w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w stacjach tematycznych, takich jak: Puls, TVN 7 czy Stopklatka TV. Premiera pierwszego z nich miała miejsce 11 października po godz. 18:00, a już teraz można go obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube. Kampanii towarzyszą materiały w internecie, mediach społecznościowych, sklepach oraz specjalny folder produktowy.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Biedronka smakuje domem” oraz cykl ilustracji hołdujący prostym, polskim smakom, które znamy z rodzinnych domów. Prace autorstwa Pawła Jońcy – jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorów – nawiązują do najlepszych tradycji polskiej szkoły plakatu z lat 60. XX wieku. Tworzą one wyjątkowy język wizualny, przejawiający się zarówno w spotach telewizyjnych, jak i materiałach drukowanych. Wyjątkowe ilustracje będą również dostępne w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w postaci kolekcjonerskich kartek pocztowych.

12 października na portalach internetowych i w mediach społecznościowych pojawiły się humorystyczne filmy z serii „W poszukiwaniu polskich smaków”, przygotowane przez Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio. Na oficjalnym profilu sieci Biedronka w serwisie YouTube już można oglądać dwa spoty: „W poszukiwaniu polskich smaków – irga” oraz „W poszukiwaniu polskich smaków – gryka”.

Za koncepcję kampanii „Biedronka smakuje domem” odpowiada Duda Polska, natomiast za pomysł i przygotowanie filmów „W poszukiwaniu polskich smaków” - agencja Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Dzień Mamy pełen wdzięczności – wyjątkowe prezenty w Biedronce
22.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause