Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

"Biedronka smakuje domem” w nowej kampanii sieci

13.10.2017

Od 12 października „Biedronka smakuje domem” – i to nie tylko w sklepach należących do sieci, ale też w mediach, w których rozpocznie się ogólnopolska kampania marketingowa promująca polską kuchnię. Składają się na nią spoty reklamowe i materiały drukowane, humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio oraz seria okolicznościowych pocztówek. Motywem przewodnim kampanii są nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu ilustracje autorstwa Pawła Jońcy.

Kampania Biedronki składa się z dwóch 30-sekundowych spotów reklamowych, podkreślających smak produktów kuchni polskiej. Będą one emitowane do 22 października w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w stacjach tematycznych, takich jak: Puls, TVN 7 czy Stopklatka TV. Premiera pierwszego z nich miała miejsce 11 października po godz. 18:00, a już teraz można go obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube. Kampanii towarzyszą materiały w internecie, mediach społecznościowych, sklepach oraz specjalny folder produktowy.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Biedronka smakuje domem” oraz cykl ilustracji hołdujący prostym, polskim smakom, które znamy z rodzinnych domów. Prace autorstwa Pawła Jońcy – jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorów – nawiązują do najlepszych tradycji polskiej szkoły plakatu z lat 60. XX wieku. Tworzą one wyjątkowy język wizualny, przejawiający się zarówno w spotach telewizyjnych, jak i materiałach drukowanych. Wyjątkowe ilustracje będą również dostępne w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w postaci kolekcjonerskich kartek pocztowych.

12 października na portalach internetowych i w mediach społecznościowych pojawiły się humorystyczne filmy z serii „W poszukiwaniu polskich smaków”, przygotowane przez Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio. Na oficjalnym profilu sieci Biedronka w serwisie YouTube już można oglądać dwa spoty: „W poszukiwaniu polskich smaków – irga” oraz „W poszukiwaniu polskich smaków – gryka”.

Za koncepcję kampanii „Biedronka smakuje domem” odpowiada Duda Polska, natomiast za pomysł i przygotowanie filmów „W poszukiwaniu polskich smaków” - agencja Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause