Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka z ogromną przewagą nad konkurencją zdobywa tytuł Top Marka.

27.10.2017

Biedronka to najczęściej i najlepiej opisywana marka handlowa. Marka uzyskała pozycję medialnego lidera w rankingu miesięcznika „Press” i firmy Press-Service Monitoring Mediów już po raz piąty z rzędu. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Biedronka była siecią handlową, o której pojawiło się najwięcej publikacji, zarówno w mediach tradycyjnych, w Internecie, jak i w serwisach społecznościowych. Łącznie ukazało się ich 4119.

Biedronka zajęła pierwszą pozycję w rankingu Top Marka, uzyskując łącznie 109 punktów, dzięki najwyższej liczbie publikacji, ich ogromnemu zasięgowi oraz pozytywnemu wydźwiękowi. Wśród ponad 4 tys. publikacji na temat Biedronki, blisko 95% miało charakter pozytywny lub neutralny. Biedronka zdobyła ponad dwukrotnie więcej punktów niż kolejny z konkurentów w tegorocznym zestawieniu, zwyciężając również w porównaniu wartości ekwiwalentu reklamowego, czyli kwoty potrzebnej do zakupu powierzchni reklamowej odpowiadającej wartości analizowanych artykułów. Wyniosła ona 168,7 mln zł. Najczęściej opisywane w mediach w ciągu ostatnich 12 miesięcy były: akcja „Gang Świeżaków”, organizowane przez sieć zbiórki żywności dla potrzebujących oraz ogłoszenie podwyżek dla pracowników.
- Mając ponad 2750 sklepów w całej Polsce codziennie obsługujemy miliony Polaków, stąd ogromna liczba publikacji na temat naszej sieci. Nas cieszy przede wszystkim to, że poprawiamy swoje wyniki, nie tylko jeśli chodzi o parametry ilościowe, ale też jakościowe. Robimy wiele, żeby Biedronka dostarczała jak najlepszych doświadczeń zakupowych i pozytywnie się kojarzyła naszym klientom, a to przekłada się również na publikacje o naszej sieci – komentuje Katarzyna Scheer, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.
Top Marka jest dorocznym rankingiem miesięcznika „Press” oraz firmy Press-Service Monitoring Mediów. Badaniem objęto materiały prasowe i internetowe opublikowane w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku - łącznie 32 mln. Informacje poddane analizie dotyczyły najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie: motoryzacji, energetyki, telewizji, bankowości, stacji paliw, telekomunikacji, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia, artykułów spożywczych i farmacji. Łącznie w raporcie opisano 117 marek.  
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause