Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
sportAkcje lojalnościowepromocje

Prawdziwi kibice najlepiej przygotują się do meczów w Biedronce

29.05.2018

Już za kilkanaście dni rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Rosji. Aby dobrze się do nich przygotować, warto zaopatrzyć się w Biedronce w nieodzowne atrybuty każdego kibica, dostępne w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Od środy 30 maja w sklepach sieci dostępne będą m.in. oficjalne koszulki kibica dla całej rodziny, szaliki, czapki kibica i peruki oraz inne piłkarskie gadżety.

Biedronka, która jest Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski nieprzerwanie od 2010 roku i niedawno przedłużyła kontrakt sponsoringowy do końca 2022 roku, proponuje kibicom oficjalne koszulki kibica w wersji damskiej, męskiej i dziecięcej w cenie 29,99zł/szt. lub 39,99zł/szt.

By podkreślić, że piłkarskie Mistrzostwa Świata są świętem rodzinnym, sieć ma też propozycję dla młodszych kibiców – komplet dziecięcy składający się z koszulki i spodenek (49,99 zł/komplet), a dla maluchów – body niemowlęce z piłkarskim motywem w cenie 12,99 zł.

- Kibicowanie polskiej reprezentacji to nasze święto narodowe. Na ten czas szczególnie polecamy oficjalne koszulki kibica, w które mogą ubrać się wszyscy członkowie rodziny, by wspólnie zagrzewać do walki polską reprezentację – mówi Marek Badowski, menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A.

We wspieraniu polskiej drużyny do walki pomocne będą również szaliki w wyjątkowo atrakcyjnej cenie 9,99 zł, czapki z daszkiem w cenie 19,99 zł, czy czapki kibica lub peruki – 12,99 zł.

W sklepach sieci dostępna będzie również piłka Mistrzostw Świata 2018 Adidas Telstar 18 Top Glider w cenie 59,99 zł, a także tekstylia z wizerunkami piłkarzy reprezentacji Polski: pościel (59,99 zł), koce (24,99 zł), poduszki (9,99 zł) i ręczniki (29,99 zł). W przerwach między meczami kibice mogą natomiast oddawać się swojej pasji przy pomocy klocków, puzzli czy gry planszowej „Piłka nożna”. Wszystkie wspomniane artykuły są oficjalnymi produktami licencyjnymi PZPN.

Najnowsza oferta piłkarska sieci obowiązuje od 30 maja do 12 czerwca lub do wyczerpania zapasów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na stronie internetowej: www.biedronka.pl.

Biedronka dumna z naszych
Informacje na temat polskiej reprezentacji, dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia można znaleźć w albumie „Dumni z naszych”, będącym elementem akcji lojalnościowej Biedronki. Piłkarze są też prezentowani na naklejkach i kartach, które klienci otrzymują bez dodatkowych opłat w Biedronce za zakupy za min. 40 zł, a także gdy nabędą odpowiednie produkty, zgodnie z regulaminem akcji.

Już od 1 czerwca w ramach trzydniowej akcji specjalnej „Piłkarski Dzień Dziecka” album „Dumni z naszych” będzie dostępny w szczególnie atrakcyjnej cenie 4,99 zł, a liczba kart i naklejek wydawanych za zakupy zostanie podwojona. Do zebrania w albumie, który powstał przy współpracy z PZPN, jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne dla polskiego futbolu momenty, a także 18 kart kolekcjonerskich.

Szczegóły akcji, w tym jej regulamin, znaleźć można na stronie: www.biedronka.pl/dumniznaszych.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

sportAkcje lojalnościowepromocje
Read More
Informacje produktowe
Kolejna akcja lojalnościowa Biedronki zaangażowała miliony klientów
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano pon...
sport
Akcje lojalnościowe
promocje
09.07.2018
Read More
Informacje produktowe
„Dumna z naszych” Biedronka powołała szeroką kadrę
Kibice odliczają dni do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Ich emocje dodatkowo rozpalił Adam Nawałka, selekcjoner reprezentacji Polski, który właśnie ogłosił 35 nazwisk, z których wybierze kadrę na nadchodzący turniej. O 19 z 35 piłkarzy powołanych do tzw. szerok...
Akcje lojalnościowe
promocje
sport
14.05.2018
Read More
Informacje produktowe
„Dumni z naszych”, czyli Biedronka rozpala emocje kibiców nową akcją kolekcjonerską
Już od 7 maja Biedronka startuje z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacj...
sport
promocje
Akcje lojalnościowe
07.05.2018
Read More
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause