Już od piątku, 8 czerwca, Biedronka rozpoczyna dystrybucję specjalnych voucherów z unikalnymi kodami, uprawniających do nabycia biletów do Narodowej Strefy Kibica na PGE Narodowym podczas transmisji meczu Polski z Senegalem, 19 czerwca. Tylko klienci Biedronki będą mogli nabyć je z 50% rabatem, jeśli dokonają jednorazowych zakupów za co najmniej 50 zł w jednym z ok. 200 sklepów sieci w Warszawie i okolicach. W sumie dla klientów Biedronki przygotowanych jest 60 tysięcy biletów.
Dzięki unikalnym kodom klienci Biedronki mogą nabyć bilety do Narodowej Strefy Kibica w specjalnych cenach: 5, 10 i 15 zł w zależności od sektora. Promocja trwa od 8 do 16 czerwca w sklepach Biedronki w Warszawie i 41 okolicznych miejscowościach (pełna lista sklepów w załączniku). Odbioru biletów na podstawie kodu dokonywać będzie można za pomocą sklepu internetowego PGE Narodowego pod adresem: sklep.pgenarodowy.pl. Sieć Biedronka jest również Sponsorem Głównym wydarzenia na PGE Narodowym.
– Robimy wszystko, żeby być wspólnie z naszymi klientami podczas przeżywania największych piłkarskich emocji. A takie na pewno da inauguracyjny mecz polskiej reprezentacji narodowej, której Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem, na Mistrzostwach Świata w Rosji – mówi Marek Badowski, Manager ds. Marketingu w Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka. – Jesteśmy przekonani, że nasi klienci już od jutra podczas codziennych zakupów pomyślą nie tylko o pieczywie i owocach, ale również o nabyciu kodów, które w prosty sposób wymienią na tańsze bilety. Wspólnie zapełnimy cały PGE Narodowy i 19 czerwca nawet 75 tysięcy biało-czerwonych fanów będzie dopingować drużynę Adama Nawałki.
Podczas jednorazowych zakupów za minimum 50 zł w jednym z ok. 200 sklepów w Warszawie i okolicach – z uwzględnieniem produktów standardowo wyłączonych z promocji, takich jak alkohole mocne, papierosy czy artykuły żywienia początkowego – klienci mogą nabyć do 10 kodów wymienialnych na bilety. Oferta Biedronki jest szczególna tym bardziej, że pula biletów dostępnych w systemie rezerwacyjnym PGE Narodowego została wyprzedana w 36 godzin.
– Spodziewaliśmy się bardzo dużego zainteresowania biletami, dlatego zdecydowaliśmy się wypuszczać je do sprzedaży w transzach, aby dać wszystkim miłośnikom piłki nożnej równe szanse na wejście do Narodowej Strefy Kibica. Jesteśmy w stanie zgromadzić na PGE Narodowym około 75 tysięcy kibiców, już teraz widzimy jednak że chętnych, by obejrzeć transmisję meczu na PGE Narodowym może być znacznie więcej — mówi Alicja Omięcka, Prezes PGE Narodowego.
Biedronka jest również Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od 2010 roku i niedawno przedłużyła swój kontrakt sponsorski z PZPN do końca 2022 roku, z Mistrzostwami Świata w Katarze włącznie.
– Robimy wszystko, żeby być wspólnie z naszymi klientami podczas przeżywania największych piłkarskich emocji. A takie na pewno da inauguracyjny mecz polskiej reprezentacji narodowej, której Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem, na Mistrzostwach Świata w Rosji – mówi Marek Badowski, Manager ds. Marketingu w Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka. – Jesteśmy przekonani, że nasi klienci już od jutra podczas codziennych zakupów pomyślą nie tylko o pieczywie i owocach, ale również o nabyciu kodów, które w prosty sposób wymienią na tańsze bilety. Wspólnie zapełnimy cały PGE Narodowy i 19 czerwca nawet 75 tysięcy biało-czerwonych fanów będzie dopingować drużynę Adama Nawałki.
Podczas jednorazowych zakupów za minimum 50 zł w jednym z ok. 200 sklepów w Warszawie i okolicach – z uwzględnieniem produktów standardowo wyłączonych z promocji, takich jak alkohole mocne, papierosy czy artykuły żywienia początkowego – klienci mogą nabyć do 10 kodów wymienialnych na bilety. Oferta Biedronki jest szczególna tym bardziej, że pula biletów dostępnych w systemie rezerwacyjnym PGE Narodowego została wyprzedana w 36 godzin.
– Spodziewaliśmy się bardzo dużego zainteresowania biletami, dlatego zdecydowaliśmy się wypuszczać je do sprzedaży w transzach, aby dać wszystkim miłośnikom piłki nożnej równe szanse na wejście do Narodowej Strefy Kibica. Jesteśmy w stanie zgromadzić na PGE Narodowym około 75 tysięcy kibiców, już teraz widzimy jednak że chętnych, by obejrzeć transmisję meczu na PGE Narodowym może być znacznie więcej — mówi Alicja Omięcka, Prezes PGE Narodowego.
Biedronka jest również Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od 2010 roku i niedawno przedłużyła swój kontrakt sponsorski z PZPN do końca 2022 roku, z Mistrzostwami Świata w Katarze włącznie.