Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
promocje

Biedronka kreuje modę na czytanie i ogłasza „Wielki Festiwal Książki”

30.08.2018

Biedronka lubi czytać i chce swą pasją zarazić wszystkich klientów niezależnie od ich wieku. Dlatego też po raz kolejny organizuje akcję promującą czytelnictwo. Tym razem ogłasza „Wielki Festiwal Książki”. W jego ramach od czwartku do niedzieli klienci, którzy zdecydują się na zakup trzech dowolnych książek, otrzymają rabat o wartości najtańszej z nich.

Oferta „Wielki Festiwal Książki” obowiązuje od czwartku, 30 sierpnia br. do niedzieli, 2 września br. lub do wyczerpania zapasów.

- Lato to okres festiwali, które masowo organizowane są w miejscowościach turystycznych. By wziąć udział w „Wielkim Festiwalu Książki” nie trzeba nigdzie jechać, wystarczy wstąpić do najbliższej Biedronki i cieszyć się wyjątkowym rabatem na ulubione pozycje książkowe. W ofercie sieci znaleźć można tytuły zarówno dla najmłodszych, jak i dorosłych czytelników i mieć trzy książki w cenie dwóch – mówi Dorota Sulinowska z działu marketingu sieci Biedronka.

„Wielki Festiwal Książki” to już kolejna akcja, w której sieć Biedronka stawia na promocję czytelnictwa. Najbardziej rozpoznawalnym projektem Biedronki jest konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Wydane w jego ramach bajki zostały entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.

Modę na czytanie sieć kreuje także za pośrednictwem swojej najnowszej akcji lojalnościowej „Gang Słodziaków”. W jej ramach Biedronka chce zachęcić dorosłych, by codziennie czytali dzieciom. Pretekstem do tego ma być niezwykła książka „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”, opowiadająca o przygodach sympatycznej paczki przyjaciół z leśnej polany. Historię tę napisała Renata Piątkowska, autorka książek dla dzieci i młodzieży, jurorka w konkursie „Piórko”.
Na tym pomysły sieci na promocję czytelnictwa się nie kończą. W najbliższym czasie Biedronka ruszy z kolejnym projektem, mającym zachęcić klientów, by chętniej i częściej sięgali po książki. Szczegóły akcji wkrótce.
Listę książek objętych akcją „Wielki Festiwal Książki” można znaleźć w regulaminie dostępnym na stronie www.biedronka.pl. Promocja nie obejmuje książki „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

promocje
Read More
Informacje produktowe
Owoce i kosmetyki teraz albo nigdy w Biedronce
promocje
moja biedronka
22.06.2020
Informacje produktowe
Promocje jak nigdy. Biedronka obniża ceny do poziomu sprzed lat.
promocje
19.06.2020
Informacje produktowe
Biedronka przez trzy dni obniża ceny o połowę. Czy może być taniej?
promocje
18.06.2020
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause