strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Społeczna odpowiedzialność
piórko

Ostatni moment na 100 tys. zł od Biedronki dla debiutujących pisarzy

12.02.2019

Piszesz amatorsko książki dla dzieci i chowasz je do szuflady? A może wieczorami wymyślasz dla swoich dzieci historie, których słuchają z zapartym tchem i otwartymi buziami? Jeśli tak, nie zwlekaj i wyślij swoje prace na konkurs literacki Biedronki Piórko. Zgłoszenia można nadsyłać jeszcze tylko przez dwa tygodnie – do 26 lutego br. Zwycięzca otrzyma 100 tys. zł. To jedna z najwyższych nagród finansowych przyznawana w konkursach literackich w kraju.

Laureata pierwszego etapu jubileuszowej V już edycji konkursu, skierowanego do debiutujących pisarzy, poznamy 23 maja br. Tego samego dnia ruszy drugi etap Piórka, w którym graficy debiutanci stworzą ilustracje do nagrodzonego tekstu.

– Czekamy na nieszablonowe i wciągające historie, które zachwycą najmłodszych czytelników. Mamy świadomość, że nie jest to łatwe zadanie, bo przecież dzieci to surowi i bardzo krytyczni jurorzy. Do tego poprzeczka zawieszona przez laureatów poprzednich edycji Piórka znajduje się bardzo wysoko. O jakości nagrodzonych prac świadczą choćby liczby sprzedanych książek – laureatek Piórka. Rozeszły się one w sumie w ponad 130 tys. egzemplarzy – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.

Teksty na konkurs Piórko 2019, skierowane do dzieci w wieku 4-10 lat, należy zgłaszać poprzez stronę www.piorko.biedronka.pl. Mogą je nadsyłać debiutujący, pełnoletni autorzy, w tym także osoby, które brały udział w poprzednich edycjach, lecz nie zostały laureatami. Każdy uczestnik konkursu może ich zgłosić maksymalnie trzy, o objętości od 20 do 60 tys. znaków. W drugim etapie (23 maja –1 lipca 2019 r.) zostaną wyłonione najciekawsze prace graficzne, ilustrujące nagrodzony tekst. W ten sposób powstanie książka, która zostanie wydana w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy i już w listopadzie tego roku trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka.

W ramach konkursu Piórko ukazały się już książki:
•    „Szary Domek” Katarzyny Szestak, ilustrowany przez Natalię Jabłońską (2015)
•    „Córka bajarza” Moniki Radzikowskiej z ilustracjami Moniki Białej (2016)
•    „Nieustraszony Strach na Wróble” Grzegorza Majchrowskiego z ilustracjami Marii Giemzy (2017)
•    „Mały Saj i wielka przygoda” autorstwa Magdaleny Wiśniewskiej z ilustracjami Marcina Macięgi (2018).

Więcej informacji na temat konkursu Piórko 2019 oraz jego regulamin dostępne są na stronie: www.piorko.biedronka.pl.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

piórko
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Tajemnica Dziadka piwnicy warta 100 tys. zł. Wielka wygrana w konkursie Biedronki Piórko
CSR
książki dla dzieci
konkurs Biedronki
piórko
23.06.2020
Społeczna odpowiedzialność
Piórko: Ostatni dzwonek dla debiutujących pisarzy, by wygrać 100 tys. zł w konkursie Biedronki
piórko
19.03.2020
Społeczna odpowiedzialność
Jak dobrze wydać milion złotych. Konkurs Biedronki „Piórko” wspiera czytelnictwo w Polsce.
piórko
01.08.2019
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause