Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
marki własne

Włoska rewolucja! Od dziś Italia przenosi się do Biedronki

23.05.2019

Lato coraz bliżej. Jego przedsmak, dzięki najnowszej ofercie Biedronki, możemy poczuć już dziś. Sieć zaprasza nas bowiem na wyprawę do słonecznej Italii – nie musimy rezerwować biletu lotniczego ani miejsca w hotelu. Wystarczy pójść do najbliższej Biedronki, by poczuć w 100% autentycznie włoskie smaki. W najnowszej ofercie sieci są zarówno te powszechnie znane produkty, jak i wyjątkowe nowości – w sumie ok. 60 specjałów z gorącej Italii. Oferta weszła na półki sklepów sieci 23 maja br.

Włoską kuchnię wyróżnia prostota, co oznacza, że mając zaledwie kilka składników jesteśmy w stanie wyczarować danie, które zachwyci domowników. Kluczem do sukcesu jest wysoka jakość produktów – to właśnie na nią postawiła Biedronka.
- GustoBello to linia wyśmienitych specjałów prosto z Italii, przy tworzeniu której współpracowaliśmy wyłącznie z producentami z Włoch. Dzięki temu mieliśmy pewność, że będą się na nią składać w 100% autentycznie włoskie smaki. W Biedronce mamy wszystko, co niezbędne, by przygotować ucztę we włoskim stylu: szeroki wybór kolorowych makaronów, idealne do sałatek sery, pyszne wędliny, aromatyczne oliwy, a nawet mniej znane Polakom włoskie piwa – mówi Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
W ofercie „100% autentycznie włoskie”, prezentującej linię GustoBello, znajdują się znakomite sery, np. buratta (4,99 zł/opak.), scamorza wędzona (5,99 zł/150 g) czy mascarpone z gorgonzolą (7,99 zł/200 g). Włoska kuchnia nie może się obyć bez makaronu – w Biedronce znajdziemy więc szeroki jego wybór, np. kolorowy farfalle (5,99 zł/opak.), wyprodukowany w Kampanii conchiglioni (5,99 zł/opak.) czy pochodzący z Apulii foglie (4,99 zł/opak.).
Biedronka nie zapomniała o słynnych włoskich wędlinach, jak prosciutto cotto (5,99 zł/100g) i mortadella bologna (5,99 zł/100g), pastach (bruschetta 4,99 zł/słoik) oraz pesto (4,99 zł/słoik) w różnych smakach. Na łasuchów czekają gotowe włoskie desery (np. tiramisu, fragola, trio  6,49 zł/opak.) czy wyborne ciasteczka ameretti (4,99 zł/opak.), a do nich kawa – koniecznie włoska, aromatyczna mielona cafe italiano (9,99 zł/opak.).
W sklepach sieci dostępne są także inne włoskie specjały, m.in. aromatyzowane oliwy Monini, makarony i sosy Barilla, pesto  i tortellini  Rana, piwo Birra Moretti czy kawa Lavazza. Biedronka zachęca również do spróbowania słodkich sycylijskich pomidorków (2,99 zł/opak.250g) oraz soczystych jabłek, np. w odmianach modi lub kanzi (5,99 zł/kg).
Kampania „W 100% autentycznie włoskie” powstała we współpracy z Italian Trade Agency – Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich, włoską instytucją rządową, której zadaniem jest promocja włoskich produktów  na świecie.
Oferta obowiązuje od 23 do 29 maja  br. lub do wyczerpania zapasów. Więcej szczegółów na stronie www.biedronka.pl
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

marki własne
Read More
Informacje produktowe
Biedronka pomaga spędzić aktywnie urlopy
02.07.2020
Informacje produktowe
Dzień Kobiet usłany kwiatami – najchętniej kupowane prezenty w Biedronce
marki własne
05.03.2020
Informacje produktowe
100 podstawowych produktów z Biedronki w jeszcze niższych cenach
marki własne
promocje
04.03.2020
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause