Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości - są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych.
Do Biedronki po produkty świeże
Kim są Świeżoznawcy Biedronki?
Akcja Świeżoznawcy podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków
Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka
„Mamy zielone pojęcie”
W codziennej pracy zauważam, jak ważna jest świeżość produktów, szczególnie owoców i warzyw dla naszych klientów, którzy na co dzień robią zakupy w naszym sklepie w Biłgoraju. Wiedzę nt. owoców i warzyw zbierałam na szkoleniach w ramach Szkoły Produktów Świeżych i podczas codziennej pracy w sklepie. Teraz z przyjemnością dzielę się tą wiedzą z klientami Biedronki
Anna, bohaterka jednego ze spotów, którą na co dzień spotykają klienci jednego z czterech sklepów Biedronka w Biłgoraju.
