Bułka poranna, kefir, banan i… gazeta lokalna. Biedronka uruchamia pilotażową sprzedaż tygodników lokalnych w wybranych sklepach. Pierwsze wydania trafią na półki już 16 czerwca. W ramach pilotażu w sklepach sieci Biedronka pojawią się: Tygodnik Podhalański, Tygodnik Siedlecki, Tygodnik Zamojski oraz Nowiny Raciborskie.
Cieszę się, że udało nam się spotkać i porozumieć z Biedronką, która była otwarta na rozmowy w sprawie dostępności gazet lokalnych. To ważny krok ze strony tej sieci handlowej. Nasi czytelnicy na pewno to zauważą i będą szukać w jej sklepach swoich ulubionych tytułów lokalnych.
Ryszard Pajura, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych
Biedronka oferuje klientom przede wszystkim to, czego poszukują najbardziej, najważniejszych artykułów pierwszej potrzeby – przede wszystkim żywności. Chcemy sprawdzić, czy oferta prasy lokalnej jest dla naszych klientów atrakcyjna – a nie ma do tego lepszej metody niż test sprzedaży. Teraz wszystko znajduje się w rękach klientów, czytelników.
Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka