Ponad 3 tysiące sklepów w ponad 1100 polskich miast i miejscowości, 16 centrów dystrybucyjnych w całym kraju, a od 21 lipca 2020 r. także profil na LinkedIn – Biedronka od teraz jest jeszcze bliżej swoich klientów. „Dzielimy się wiedzą, budujemy zaangażowanie, nie sprzedajemy” – to główne zasady, w oparciu o które na profilu Biedronki sieć będzie informować o ważnych wydarzeniach dla klientów oraz pokazywać dobre wzorce działań z zakresu odpowiedzialności społecznej.
W Biedronce udowodniliśmy, że potrafimy spełniać oczekiwania naszych interesariuszy, przede wszystkim klientów a także pracowników, partnerów handlowych, akcjonariuszy i całego otoczenia. To nasza misja, którą łączymy ze zrównoważonym rozwojem wszystkich polskich regionów, w których działamy
Luis Araujo, Dyrektor Generalny Jerónimo Martins Polska S.A.