strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Biedronka na portalu LinkedIn
Informacje korporacyjne

Biedronka na portalu LinkedIn

21.07.2020

Ponad 3 tysiące sklepów w ponad 1100 polskich miast i miejscowości, 16 centrów dystrybucyjnych w całym kraju, a od 21 lipca 2020 r. także profil na LinkedIn – Biedronka od teraz jest jeszcze bliżej swoich klientów. „Dzielimy się wiedzą, budujemy zaangażowanie, nie sprzedajemy” – to główne zasady, w oparciu o które na profilu Biedronki sieć będzie informować o ważnych wydarzeniach dla klientów oraz pokazywać dobre wzorce działań z zakresu odpowiedzialności społecznej.

We wtorek, 21 lipca, wystartował profil Biedronki na portalu LinkedIn. Treści publikowane na profilu będą przybliżały Biedronkę jako największego prywatnego pracodawcę w Polsce i sieć, którą każdego dnia w ponad 3 tysiącach lokalizacji odwiedza ponad 4,1 mln klientów. LinkedIn będzie również miejscem, w którym czytelnicy dowiedzą się więcej o misji sieci, nakierowanej na zrównoważony rozwój z poszanowaniem środowiska i w oparciu o wieloletnie partnerstwa handlowe.

W Biedronce udowodniliśmy, że potrafimy spełniać oczekiwania naszych interesariuszy, przede wszystkim klientów a także pracowników, partnerów handlowych, akcjonariuszy i całego otoczenia. To nasza misja, którą łączymy ze zrównoważonym rozwojem wszystkich polskich regionów, w których działamy  

Luis Araujo, Dyrektor Generalny Jerónimo Martins Polska S.A.

Na LinkedIn oficjalne profile firmowe ma ponad 30 mln przedsiębiorstw z całego świata. Od dzisiaj także Biedronka będzie aktywnie obecna w tej przestrzeni. Na świecie z największej profesjonalnej sieci społecznościowej LinkedIn korzysta ponad 630 mln użytkowników. W Polsce jest ich ponad 2,7 mln. Większość użytkowników platformy to profesjonaliści, w tym dyrektorzy i menedżerowie, z którymi Biedronka jako wiodąca marka handlowa od teraz będzie się regularnie komunikowała za pośrednictwem LinkedIn z wykorzystaniem materiałów foto i video. Na portalu LinkedIn profil ma również Fundacja Biedronki. Jej misją jest niesienie pomocy osobom starszym i przyczynianie się do poprawy ich jakości życia.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO