strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne
MałopolskiesklepyhrŚwiętokrzyskie

Nowe stroje dla pracowników na 25-lecie Biedronki

03.08.2020

Biedronka zmienia się z okazji ćwierćwiecza, które obchodzi w tym roku. 3 sierpnia 2020 r. pracownicy sklepów sieci na południu kraju – od Kielc, przez Kraków, po Zakopane – rozpoczęli dzień w nowych, czerwono-czarnych uniformach. Docelowo nowe barwy i fasony ubrań pojawią się we wszystkich sklepach w Polsce.

Poniedziałkowy poranek w sklepie pracownicy rozpoczynają od zwyczajowego „Cześć!” i „Jak minął weekend?”. Jednak 3 sierpnia w 151 placówkach Biedronki temat porannych rozmów był jeden: nowe stroje. Sklepy sieci na południu kraju, m.in. w Krakowie, Kielcach, Zakopanem, Nowym Targu, Jędrzejowie i Wadowicach otrzymały zestawy nowych uniformów pracowniczych. Nowa odzież to czerwone i czarne koszulki polo, czerwone bezrękawniki z membraną, rozpinane bluzy, czarne fartuchy z biedronkowymi kropkami i, co też jest nowością, antracytowe koszule dla kierowników.
Biedronka_nowe stroje 3.jpgBiedronka_nowe stroje 2.jpgBiedronka_nowe stroje 1.jpgBiedronka_nowe stroje 7.jpgBiedronka_nowe stroje 5.jpgBiedronka_nowe stroje 6.jpgBiedronka_nowe stroje 4.jpg
O wyglądzie uniformów, w dużej mierze, decydowali pracownicy Biedronki. Na przykład to, że stroje są w wersji męskiej i damskiej, jest zasługą zatrudnionych w Biedronce pań. Także wprowadzenie bluz zapinanych na suwak, zamiast wkładanych przez głowę to skutek sygnałów od pracowników sieci w fazie testów odzieży.
Testy wypadły bardzo dobrze: zatrudnieni chwalili przede wszystkim estetykę strojów, ich funkcjonalność, ale i wysoką jakość wykonania. Ciekawostką jest, że naszyty na koszulkach, koszulach i bluzach logotyp sieci nie ma już napisu „Biedronka”. Sympatyczny owad stał się tak rozpoznawalny, że nazwa sieci nie była tu potrzebna.  

Nowe stroje to jeden ze sposobów uhonorowania 25-lecia istnienia Biedronki i przykład tego, jak nasza sieć zmienia się dla pracowników i klientów. Kolorystyka odzieży jest teraz w pełni spójna z wyglądem naszych sklepów i barwami marki, a to, że ubrania powstawały we współpracy z pracownikami, pokazuje, że jesteśmy zawsze otwarci na ich opinie

Agnieszka Sokołowska, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i odpowiedzialności społecznej w sieci Biedronka.

Region warszawski będzie kolejnym, w którym pracownicy otrzymają nowe uniformy. Tam odzież zostanie wprowadzona w ciągu kilku następnych tygodni. Do wszystkich sklepów sieci stroje w nowych kolorach będą wprowadzane stopniowo przez najbliższe miesiące.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

MałopolskiesklepyhrŚwiętokrzyskie
Załączniki
Biedronka_nowe stroje 6.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 4.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 5.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 7.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 2.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 3.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 1.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Szkolna wyprawka już dostępna w Biedronce
Świętokrzyskie
Małopolskie
hr
sklepy
05.08.2020
Informacje korporacyjne
Biedronka wprowadza specjalne rozwiązania w związku z aktualną sytuacją
godziny otwarcia
hr
sklepy
17.03.2020
Rozwój sieci
Małopolska z dwoma nowymi Biedronkami
otwarcia i modernizacje
Małopolskie
sklepy
01.10.2019
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO