Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Pyszna innowacja w Biedronce  
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Pyszna innowacja w Biedronce  

28.08.2020

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

300 milionów bochenków chleba rocznie – tyle sztuk trafia za pośrednictwem Biedronki na stoły Polaków. Sieć Biedronka oprócz tradycyjnie uwielbianych produktów stale szuka nowych rozwiązań, rozwijając i ulepszając Linię Pycha – czyli pieczywo bez dodatku drożdży piekarskich. Do niedzieli handlowej 30 sierpnia w promocyjnej ofercie Chleb z ziarnami Pycha o ulepszonej recepturze.  

Polacy nierzadko wybierają alternatywy do popularnych kajzerek, a w ich koszykach częściej znaleźć można nowoczesne typy pieczywa. Linia PYCHA to odpowiedź Biedronki na rosnące zainteresowanie klientów, szukających nietradycyjnych produktów. Biedronka, jako jedyna z dużych sieci handlowych oferuje pieczywo pszenne bez dodatku drożdży piekarskich.

Apetyt na innowacje

Na rynku można znaleźć pieczywo bez drożdży, ale są to produkty żytnie i kwaśne, natomiast pieczywo pszenne bez dodatku drożdży piekarskich było czymś do tej pory niespotykanym. Do produkcji pieczywa marki PYCHA wykorzystywane są wyłącznie drożdże naturalnie występujące na ziarnach pszenicy oraz w mące. Chleb nim trafi na śniadaniowy stół poddany jest wieloetapowemu procesowi produkcji. Jednym z nich jest 30 godzinna fermentacja ciasta, w trakcie której rosną dzikie drożdże, zapewniające niepowtarzalny smak oraz wyrazisty aromat. Dzięki wypiekowi na kamiennych płytach, pieczywo zachowuje długotrwałą świeżość.

Co jest cięższe: kilogram żelaza czy kilogram pierza?

Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku Biedronka sprzedała ponad 3,5 miliona sztuk pieczywa z linii Pycha – ich łączna waga przekroczyła 440 ton – równoważność wagi około 150 dorosłych afrykańskich słonic. Biedronka zmierzyła również oferowane bagietki z linii PYCHA – Po podliczeniu długości sprzedanych w 2020 roku bagietek to dystans wyniósłby ponad 241 kilometrów -  dokładnie tyle ile dzieli Warszawę i Malbork. Świeża i pachnąca bagietka idealnie wpisze się do piknikowego koszyka na Zamku w Malborku, jednym z najznakomitszych przykładów średniowiecznej architektury w Europie.

Z ogromną satysfakcją wprowadzamy właśnie chleb Pycha w nowej odsłonie. Wzbogaciliśmy go o płatki owsiane, ziarna słonecznika oraz siemię lniane. To chleb będący elementem składowym oferowanej przez Biedronkę linii pieczywa pszennego bez dodatku drożdży piekarskich. Zapewniam, że w obszarze rozwoju linii Pycha nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Wkrótce kolejne niespodzianki

Dariusz Błoński, kupiec odpowiedzialny za kategorię pieczywa w Biedronce

Chleb Pycha z ziarnami

Chleb Pycha z ziarnami

W związku z ulepszeniem receptury Chleb PYCHA z ziarnami w niższej cenie do niedzieli 30 sierpnia znaleźć można w wydzielonej strefie z pieczywem. Przy zakupie 2 sztuk cena wynosi jedynie 2,49 zł za sztukę.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka_pieczywo_pycha_chleb_z_ziarnami.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO