strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Pyszna innowacja w Biedronce  
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje produktowe

Pyszna innowacja w Biedronce  

28.08.2020

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

300 milionów bochenków chleba rocznie – tyle sztuk trafia za pośrednictwem Biedronki na stoły Polaków. Sieć Biedronka oprócz tradycyjnie uwielbianych produktów stale szuka nowych rozwiązań, rozwijając i ulepszając Linię Pycha – czyli pieczywo bez dodatku drożdży piekarskich. Do niedzieli handlowej 30 sierpnia w promocyjnej ofercie Chleb z ziarnami Pycha o ulepszonej recepturze.  

Polacy nierzadko wybierają alternatywy do popularnych kajzerek, a w ich koszykach częściej znaleźć można nowoczesne typy pieczywa. Linia PYCHA to odpowiedź Biedronki na rosnące zainteresowanie klientów, szukających nietradycyjnych produktów. Biedronka, jako jedyna z dużych sieci handlowych oferuje pieczywo pszenne bez dodatku drożdży piekarskich.

Apetyt na innowacje

Na rynku można znaleźć pieczywo bez drożdży, ale są to produkty żytnie i kwaśne, natomiast pieczywo pszenne bez dodatku drożdży piekarskich było czymś do tej pory niespotykanym. Do produkcji pieczywa marki PYCHA wykorzystywane są wyłącznie drożdże naturalnie występujące na ziarnach pszenicy oraz w mące. Chleb nim trafi na śniadaniowy stół poddany jest wieloetapowemu procesowi produkcji. Jednym z nich jest 30 godzinna fermentacja ciasta, w trakcie której rosną dzikie drożdże, zapewniające niepowtarzalny smak oraz wyrazisty aromat. Dzięki wypiekowi na kamiennych płytach, pieczywo zachowuje długotrwałą świeżość.

Co jest cięższe: kilogram żelaza czy kilogram pierza?

Tylko w pierwszym półroczu 2020 roku Biedronka sprzedała ponad 3,5 miliona sztuk pieczywa z linii Pycha – ich łączna waga przekroczyła 440 ton – równoważność wagi około 150 dorosłych afrykańskich słonic. Biedronka zmierzyła również oferowane bagietki z linii PYCHA – Po podliczeniu długości sprzedanych w 2020 roku bagietek to dystans wyniósłby ponad 241 kilometrów -  dokładnie tyle ile dzieli Warszawę i Malbork. Świeża i pachnąca bagietka idealnie wpisze się do piknikowego koszyka na Zamku w Malborku, jednym z najznakomitszych przykładów średniowiecznej architektury w Europie.

Z ogromną satysfakcją wprowadzamy właśnie chleb Pycha w nowej odsłonie. Wzbogaciliśmy go o płatki owsiane, ziarna słonecznika oraz siemię lniane. To chleb będący elementem składowym oferowanej przez Biedronkę linii pieczywa pszennego bez dodatku drożdży piekarskich. Zapewniam, że w obszarze rozwoju linii Pycha nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Wkrótce kolejne niespodzianki

Dariusz Błoński, kupiec odpowiedzialny za kategorię pieczywa w Biedronce

Chleb Pycha z ziarnami

Chleb Pycha z ziarnami

W związku z ulepszeniem receptury Chleb PYCHA z ziarnami w niższej cenie do niedzieli 30 sierpnia znaleźć można w wydzielonej strefie z pieczywem. Przy zakupie 2 sztuk cena wynosi jedynie 2,49 zł za sztukę.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka_pieczywo_pycha_chleb_z_ziarnami.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Tylko w piątek 12 piw w Biedronce całkowicie za darmo
03.02.2023
Informacje produktowe
Kolejne powody by iść do Biedronki! Czas na wyjątkowe promocje… ze skrzynki pocztowej
25.01.2023
Informacje produktowe
Do Biedronki IDĘ. Po prezenty dla Babci i Dziadka!
19.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO