Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Warszawscy pracownicy Biedronki rozpoczynają tydzień w nowym stylu

24.08.2020

Warszawa i okolice to kolejne punkty na mapie Polski, w których pracownicy sieci Biedronka rozpoczną tydzień w nowych, czerwono-czarnych uniformach. To już kolejna odsłona zmian, które zachodzą w sieci sklepów Biedronka z okazji jej 25-lecia na polskim rynku. 

Pracownicy sieci Biedronka nie muszą zastanawiać się nad tym, co włożyć na siebie do pracy. W ponad 3 tysiącach sklepów sieci w Polsce obowiązują ujednolicone uniformy. 3 sierpnia z ich odświeżoną wersją mogli zapoznać się pracownicy i klienci z południowej Polski, a teraz, od 24 sierpnia br. stroje w nowym wydaniu obowiązują również placówkach warszawskich. Założą je zatrudnieni w 163 sklepach Biedronka w tym regionie, m.in. w Pruszkowie, Piastowie, Parzniewie, Michałowicach czy Konstancinie-Jeziornie. Łącznie będzie to ok. 3,4 tys. osób. Nowa odzież to czerwone i czarne koszulki polo, czerwone bezrękawniki z membraną, rozpinane bluzy, czarne fartuchy z biedronkowymi kropkami i, co też jest nowością, antracytowe koszule dla kierowników.

Sklepy Biedronka są z Polakami już od 25 lat. Rok jubileuszu to dobry czas na kolejne zmiany, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych uniformów z myślą o naszych pracownikach i klientach. Bez nich nie Biedronka nie mogłaby dziś świętować sukcesu. Nowe stroje wprowadzane są stopniowo w różnych regionach Polski. Teraz przyszedł czas na Warszawę. Podczas procesu projektowania odzieży, wzięliśmy pod uwagę opinie naszych pracowników, więc jesteśmy pewni, że uniformy przypadną do gustu zarówno im, jak i klientom sieci

Zbigniew Jaszkowski, dyrektor opercyjny w warszawskim regionie sieci Biedronka

Głosy pracowników były istotnym elementem w procesie projektowania odzieży. Wprowadzenie bluz zapinanych na suwak, zamiast wkładanych przez głowę to skutek sygnałów od pracowników sieci w fazie testów odzieży. Stroje są też w wersji męskiej i damskiej, co jest zasługą zatrudnionych w Biedronce pań. Ciekawostką jest, że naszyty na koszulkach, koszulach i bluzach logotyp sieci nie ma już napisu „Biedronka”. Sympatyczny owad stał się tak rozpoznawalny, że nazwa sieci nie była tu potrzebna.  
Do pozostałych sklepów sieci stroje w nowych kolorach będą wprowadzane stopniowo przez najbliższe miesiące.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka_nowe stroje 1.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 2.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 3.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 7.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 5.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 4.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 6.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO