Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Warszawscy pracownicy Biedronki rozpoczynają tydzień w nowym stylu

24.08.2020

Warszawa i okolice to kolejne punkty na mapie Polski, w których pracownicy sieci Biedronka rozpoczną tydzień w nowych, czerwono-czarnych uniformach. To już kolejna odsłona zmian, które zachodzą w sieci sklepów Biedronka z okazji jej 25-lecia na polskim rynku. 

Pracownicy sieci Biedronka nie muszą zastanawiać się nad tym, co włożyć na siebie do pracy. W ponad 3 tysiącach sklepów sieci w Polsce obowiązują ujednolicone uniformy. 3 sierpnia z ich odświeżoną wersją mogli zapoznać się pracownicy i klienci z południowej Polski, a teraz, od 24 sierpnia br. stroje w nowym wydaniu obowiązują również placówkach warszawskich. Założą je zatrudnieni w 163 sklepach Biedronka w tym regionie, m.in. w Pruszkowie, Piastowie, Parzniewie, Michałowicach czy Konstancinie-Jeziornie. Łącznie będzie to ok. 3,4 tys. osób. Nowa odzież to czerwone i czarne koszulki polo, czerwone bezrękawniki z membraną, rozpinane bluzy, czarne fartuchy z biedronkowymi kropkami i, co też jest nowością, antracytowe koszule dla kierowników.

Sklepy Biedronka są z Polakami już od 25 lat. Rok jubileuszu to dobry czas na kolejne zmiany, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowych uniformów z myślą o naszych pracownikach i klientach. Bez nich nie Biedronka nie mogłaby dziś świętować sukcesu. Nowe stroje wprowadzane są stopniowo w różnych regionach Polski. Teraz przyszedł czas na Warszawę. Podczas procesu projektowania odzieży, wzięliśmy pod uwagę opinie naszych pracowników, więc jesteśmy pewni, że uniformy przypadną do gustu zarówno im, jak i klientom sieci

Zbigniew Jaszkowski, dyrektor opercyjny w warszawskim regionie sieci Biedronka

Głosy pracowników były istotnym elementem w procesie projektowania odzieży. Wprowadzenie bluz zapinanych na suwak, zamiast wkładanych przez głowę to skutek sygnałów od pracowników sieci w fazie testów odzieży. Stroje są też w wersji męskiej i damskiej, co jest zasługą zatrudnionych w Biedronce pań. Ciekawostką jest, że naszyty na koszulkach, koszulach i bluzach logotyp sieci nie ma już napisu „Biedronka”. Sympatyczny owad stał się tak rozpoznawalny, że nazwa sieci nie była tu potrzebna.  
Do pozostałych sklepów sieci stroje w nowych kolorach będą wprowadzane stopniowo przez najbliższe miesiące.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Biedronka_nowe stroje 1.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 2.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 3.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 7.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 5.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 4.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_nowe stroje 6.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka i Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych z całego świata
17.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera się na długo przed weekendem
16.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO