Już 27 sierpnia cała Polska pozna Gang Fajniaków. Pomogą Biedronce przekazać najmłodszemu pokoleniu, że natura jest bezcenna i warto o nią dbać. Dorosłym zaś Fajniaki pokażą, jak w prosty sposób razem możemy wspierać polską gospodarkę. Nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna sieci Biedronka potrwa aż do pierwszych dni grudnia.
Kliknij miniaturki, aby obejrzeć kolejne pluszaki. Przytrzymaj lewy przycisk myszy, aby obracać maskotki, użyj scroll, by je przybliżać lub oddalać.
Kontynuujemy zapoczątkowaną wiele lat temu dbałość o właściwą rolę warzyw i owoców w diecie najmłodszych i aktywne wspieranie polskiej gospodarki, kładąc przy tym silny nacisk na przyrodę, przy jednoczesnym utrzymaniu formy edukacji poprzez zabawę. To wartości kluczowe dla naszej sieci. Także dlatego, że oznaczają wspólne działanie dla tworzenia dobra i lepszego jutra. Za sprawą akcji „Gang Fajniaków” chcemy podzielić się tymi wartościami z najmłodszym pokoleniem i jego rodzicami. Fajniaki w przystępny sposób pokazują dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a wszyscy możemy przy tym pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki
Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu sieci
Jak zdobyć Fajniaka?
• z kartą Moja Biedronka
• co najmniej jednego warzywa lub owocu
• produktów z oferty specjalnej
• dodatkowy benefit – i jest to nowość w tej akcji Biedronki – przyznawany jest za nabycie produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki
Zdecydowaliśmy się promować dodatkową naklejką takie towary, które tworzą wartość dodaną dla polskiej gospodarki: są produkowane lub modyfikowane w Polsce, gwarantują miejsca pracy w naszym kraju i wspierają jego rozwój. Dla Biedronki to nie pierwsza inicjatywa wspierania polskich dostawców. Nasza sieć robi to konsekwentnie od 25 lat, ostatnio chociażby poprzez akcję „Czas na wspieranie małych przedsiębiorców”. Kontynuujemy te działania także przy Fajniakach, bo wierzymy, że rozwój polskiej gospodarki to korzyść dla nas wszystkich
Maciej Łukowski, dyrektor handlowy sieci Biedronka i członek zarządu sieci