Co łączy Andruty Kaliskie z serkiem z Garwolina? Należą do 5 najczęściej wybieranych produktów, sprzedawanych w sieci Biedronka w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”. Ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców trafiło do sprzedaży w sklepach sieci dzięki programowi trwającemu od połowy kwietnia tego roku. Od czwartku 1 października w ofercie „Czas na Polskie Marki” znajdzie się ponad 160 produktów polskich marek, w tym aż 45 artykułów od regionalnych dostawców.
Biedronka konsekwentnie wspiera polską gospodarkę, nie tylko na poziomie krajowym ale również lokalnym. Dzięki programowi „Czas na wspieranie małych producentów” ponad 200 różnorodnych regionalnych produktów trafiło na półki Biedronki. Teraz najpopularniejsze z nich dostępne są w ramach promocji Czas na Polskie Marki
Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka
Jesteśmy małą, rodzinną firmą opierającą się na współpracy z polskimi rolnikami. Dzięki akcji „Czas na wspieranie małych producentów” kilka naszych produktów trafiło do sprzedaży w Biedronce. Miesiąc temu zostaliśmy regularnym dostawcą sieci. Teraz dostarczamy naszą śmietanę do centrum dystrybucyjnego w Sieradzu, dzięki czemu jest ona dostępna w ponad 200 sklepach
Piotr Zarębski, dostawca śmietany Zarębski