Tegoroczna wspólna akcja Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna zakończyła się sukcesem. Biedronka przekaże 200 tysięcy złotych na rzecz Szlachetnej Paczki. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu klientów sieci, którzy z dużym entuzjazmem włączyli się do działania i wybierali produkty, których zakup wspierał akcję.
W tym szczególnym roku, pełnym wyzwań związanych z pandemią, pokazaliśmy swoją wrażliwość na drugiego człowieka, że pomimo własnych obaw, trosk o siebie, najbliższych możemy i chcemy pomagać tym, którzy mają mniej szczęścia. Szlachetne Paczki trafiły do 14 tysięcy samotnych seniorów, dzieci, osób niepełnosprawnych, zmagających się z chorobami czy skutkami pandemii. A każdy klient sieci Biedronka mógł włączyć się w pomaganie. Dzięki temu możemy dalej działać i wspierać najbardziej potrzebujących. Na szczęście jesteście - dziękujemy!
Dominika Langer – Gniłka, dyrektor Działu Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu Wiosna.
Cała Polska w akcji
W porównaniu do 2019 roku klienci kupili o 16% więcej sztuk Czekolady Świątecznej Magnetic i Dzwoneczków Korzennych Magnetic. Co ciekawe, między 23.11 a 6.12 te dwa produkty sprzedawały się lepiej od całej kategorii słodyczy. Na czele miejscowości, gdzie najwięcej klientów wsparło akcję, były m.in. Warszawa, czy Kraków, ale sukces był możliwy dzięki temu, że w dosłownie każdym zakątku Polski klienci wybierali produkty z misją, tak jak miało to miejsce w Pobiedziskach, Ostrorogu czy Rabce-Zdroju. To właśnie tam, paragony najczęściej zawierały produkty wspierające Szlachetną Paczkę.
Przede wszystkim chciałbym podziękować klientom Biedronki. Sukces naszego wspólnego działania był możliwy dzięki temu, że tak chętnie wybierali produkty, które wytypowaliśmy do akcji. Cieszę się, że działając wspólnie z klientami, możemy czynić wiele dobrego oraz wspierać tak ważne i potrzebne inicjatywy jak Szlachetna Paczka.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji sieci Biedronka.